StoryEditorPrefíkaný ťah Dedolesa. „Otravné“ hlodavce predali rekordné množstvo ponožiek
Podľa marketérov sa firme Dedoles podaril husársky kúsok, z ktorého bude ťažiť ešte roky.
Ľudia sedia doma. Z médií sa na nich valia negatívne správy o stúpajúcich prípadoch nákazy. Zmocňuje sa ich strach a nervozita. Vtom sa však z televízie ozve chytľavá melódia. Na tú sa roztancujú roztomilé hlodavce vo veselých „ponožkách, ktoré nemajú páru“. Vyrába ich spoločnosť Dedoles a jej reklame sa počas povinnej karantény nevyhol zrejme takmer žiaden Slovák.
Spoločnosť sídliaca v Pezinku totiž v časoch, keď bola väčšina firiem v problémoch a musela škrtať výdavky, stavila na masívnu marketingovú kampaň...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-26 08:00:00 - Feat.: - Title: Poľská revolúcia neprišla. Boj o zákazníka sa posúva inde (komentár zástupcu šéfredaktorky HN v The Economist)
02 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli?
03 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania
04 - Modified: 2025-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako Monkeymedia spája emócie a dáta v novej ére kreatívneho kapitalizmu
05 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?