Tunel Višňové sa začal raziť pred 20 rokmi. Po tom, čo štát zo stavby „vykázal“ pôvodné konzorcium, hľadá nového staviteľa.TASR
Privádzač bez tunela Višňové zaťaží dopravu v meste. Obyvatelia metropoly severu si chcú vydobyť zmiernenie dosahov.
Tunel Višňové, železničný uzol či diaľnica D3. Tri projekty vo výške stoviek miliónov by mali zo Žiliny a jej okolia urobiť v najbližšom období dejisko pre výstavbu kľúčových infraštruktúrnych projektov. V súčasnosti prebieha pracovný ruch len na menšom projekte – dva a pol kilometra dlhom diaľničnom privádzači a úseku D1, ktorý je pred Višňovým. Menší projekt privádzača za zmluvnú cenu takmer 14 miliónov eur však môže vyjsť štát pre dodatky až 2,5-krát drahšie a otázny je aj termín výstavby. Stavebník Metrostav totiž predložil ešte v apríli nový harmonogram, ktorý počíta s meškaním. V ňom predpokladal termín sprejazdnenia až o rok v aprí...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-29 12:08:02 - Feat.: - Title: Na slovenských cestách pribudla nová dopravná značka. Mala by prevychovať vodičov
02 - Modified: 2023-05-29 06:50:26 - Feat.: - Title: V Bratislave a okolí sa tvoria kolóny, hlásené sú aj nehody
03 - Modified: 2023-05-26 09:44:29 - Feat.: - Title: Zmätený môže zostať i skúsený vodič. Dokážete zareagovať na pokyny policajta?
04 - Modified: 2023-05-25 07:59:30 - Feat.: - Title: Po ceste a železnici sa v marci odviezol medziročne podobný objem tovaru, vlaky odviezli viac ako predtým
05 - Modified: 2023-05-24 09:20:43 - Feat.: - Title: Ekológia sa predraží. Náklady na normu Euro 7 majú byť násobne vyššie než tvrdí EK