Kórejský výrobca pôsobiaci v Žiline začal s oslovovaním dodávateľov a rovnako aj s náborom nových ľudí. Plnú prevádzku by mohol spustiť už čoskoro.
Žilinská Kia bojovala s koronavírusom statočne. Aj napriek množstvu prekážok medzi poslednými v Európe svoj závod zatvorila a medzi prvými opäť spustila produkciu.
Motiváciou bol najmä dostatok objednávok a schopnosť vyrábať. No zatiaľ čo ostatní výrobcovia na Slovensku z hľadiska zmien už fungujú v predkrízovom režime, kórejskému závodu paradoxne jedna zmena vo výrobe chýba.
To by sa však malo podľa informácii HN už počas leta zmeniť. Severoslovenská automobilka totiž začala s oslovovaním svojich dodávateľov, aby sa pripravili na väčšie objemy produkcie.
Na pracovných portáloch zas pribúdajú ponuky práce v závode, keďže fabrika doplňu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 14:23:47 - Feat.: - Title: KVÍZ: Úspech alebo poriadne fiasko? V tomto teste sa zapotí aj „automobilový guru“
02 - Modified: 2024-12-10 11:04:30 - Feat.: - Title: Výroba áut na Slovensku čelí prekážke veľkosti Veľkej Taxisovej priekopy
03 - Modified: 2024-12-10 10:16:27 - Feat.: - Title: Načasovanie nemohlo byť horšie. Podnikatelia v Európe sú nervózni, kolaps kľúčových vlád pôsobí ako jed
04 - Modified: 2024-12-07 12:43:35 - Feat.: - Title: Automobilky v Číne zvyšujú export hybridných vozidiel do Európy, reagujú na zvýšené clá
05 - Modified: 2024-11-29 13:51:54 - Feat.: - Title: Clá na dovoz áut do USA by znížili zisky automobiliek v Európe aj USA