Kórejský výrobca pôsobiaci v Žiline začal s oslovovaním dodávateľov a rovnako aj s náborom nových ľudí. Plnú prevádzku by mohol spustiť už čoskoro.
Žilinská Kia bojovala s koronavírusom statočne. Aj napriek množstvu prekážok medzi poslednými v Európe svoj závod zatvorila a medzi prvými opäť spustila produkciu.
Motiváciou bol najmä dostatok objednávok a schopnosť vyrábať. No zatiaľ čo ostatní výrobcovia na Slovensku z hľadiska zmien už fungujú v predkrízovom režime, kórejskému závodu paradoxne jedna zmena vo výrobe chýba.
To by sa však malo podľa informácii HN už počas leta zmeniť. Severoslovenská automobilka totiž začala s oslovovaním svojich dodávateľov, aby sa pripravili na väčšie objemy produkcie.
Na pracovných portáloch zas pribúdajú ponuky práce v závode, keďže fabrika doplňu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil
02 - Modified: 2024-11-03 14:16:01 - Feat.: - Title: Česko a Taliansko vyzvú Úniu na odklad pokút za slabý predaj elektromobilov
03 - Modified: 2024-10-30 18:29:22 - Feat.: - Title: Najväčší prepad za vyše štyri roky. Očakávaná výroba áut na Slovensku zažíva extrémny útlm
04 - Modified: 2024-10-21 10:00:00 - Feat.: - Title: Tieto autá zabojujú o titul Svetové auto roka 2025. Toľko čínskych modelov tu ešte nebolo
05 - Modified: 2024-10-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Sankcie za emisie uškodia všetkým, varuje šéf Škody. Elroq otestuje záujem o elektro