Kórejský výrobca pôsobiaci v Žiline začal s oslovovaním dodávateľov a rovnako aj s náborom nových ľudí. Plnú prevádzku by mohol spustiť už čoskoro.
Žilinská Kia bojovala s koronavírusom statočne. Aj napriek množstvu prekážok medzi poslednými v Európe svoj závod zatvorila a medzi prvými opäť spustila produkciu.
Motiváciou bol najmä dostatok objednávok a schopnosť vyrábať. No zatiaľ čo ostatní výrobcovia na Slovensku z hľadiska zmien už fungujú v predkrízovom režime, kórejskému závodu paradoxne jedna zmena vo výrobe chýba.
To by sa však malo podľa informácii HN už počas leta zmeniť. Severoslovenská automobilka totiž začala s oslovovaním svojich dodávateľov, aby sa pripravili na väčšie objemy produkcie.
Na pracovných portáloch zas pribúdajú ponuky práce v závode, keďže fabrika doplňu...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 12:08:15 - Feat.: - Title: Zákaz predaja „spaľovákov“ nakoniec nemusí platiť. V hre sú rôzne výnimky
02 - Modified: 2025-12-01 09:49:40 - Feat.: - Title: Rekordný september sa nezopakoval. Podiel čínskych áut v Európe klesol, no lacné značky na juhu rastú
03 - Modified: 2025-11-23 23:00:00 - Feat.: - Title: Rýchlosť, ktorá šetrí čas aj peniaze: Škoda dodáva až 98% originálnych dielov do servisu už do 24 hodín
04 - Modified: 2025-11-21 10:01:33 - Feat.: - Title: EÚ rieši najväčšiu slabinu moderných áut. V tichosti zaviedla zásadnú novinku pre svetlá
05 - Modified: 2025-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Čína prestane pumpovať peniaze do svojich automobiliek. Teraz sa ukáže, aké sú dobré