Názov americkej odevnej značky odkazuje na generačnú medzeru (medzera sa anglicky povie "gap") medzi dospelými a deťmi. Prvý butik otvorili v roku 1969 s cieľom predávať kvalitné džínsy.YouTube
StoryEditor

Na Slovensko prichádza známa módna značka

09.09.2020, 09:57
Autor:
altalt
Na slovenskom trhu s módnym tovarom sa objaví americká značka s voľnočasovým oblečením Gap.

Kamenné predajne sa budú postupne na Slovensku i v Česku otvárať od konca roka. Tovar značky Gap bude dostupný aj online.

"Online sortiment bude stáť primárne na kolekcii Gap Logo a širokom džínsovom programe. Veľkoobchodný kanál a exkluzívne maloobchodné predajne budú postupne otvárané od konca roka 2020. Portfólio bude doplnené o limitované kolekcie, akými sú napríklad trvalo udržateľné produkty známe z obchodov Gap po celom svete," oznámila firma Gap..

Od predaja hudobných dosiek do 40 krajín sveta

Americká značka oblečenia a doplnkov Gap sa na českom i slovenskom trhu objaví prostredníctvom distribučného partnerstva s českou firmou CS Retail 1969 zo skupiny C.S. Apparel Group.

Tá tak privedie Gap prostredníctvom značkových predajní. K tomu má začať v priebehu septembra fungovať e-shop a Gap dostane tiež veľkoobchodné zastúpenie pre slovenský i český trh.

"Vnímame obidva trhy ako veľmi zaujímavú príležitosť," hovorí Jan Fahoun, konateľ spoločnosti C.S. Retail 1969.

"Budeme môcť omnichannel nákupný zážitok ponúknuť všetkým novým, ale aj existujúcim zákazníkom, ktorí doteraz nakupovali Gap výrobkami len v zahraničí," dodáva. Informoval o tom český web Mediář.

Značka sa rozšírila z Kalifornie, kde v roku 1969 vznikla ako obchod s džínsami a hudobnými doskami. Dnes je jedným z najväčších amerických maloobchodných reťazcov s oblečením vo viac ako 40 krajinách po svete.

CS Retail 1969 je na českom a slovenskom trhu distribútorom americkej športovej značky Under Armour, zároveň skupina C.S. Apparel Group vlastní a prevádzkuje českú značku Sam 73 s viac ako stovkou obchodov po celej krajine.

01 - Modified: 2025-10-22 07:00:00 - Feat.: - Title: Rozšírená realita mení nákupné správanie a zážitok spotrebiteľov 02 - Modified: 2025-09-05 16:57:36 - Feat.: - Title: Retail na sociálnych sieťach: Lidl kraľuje TikToku, Coopu roky fungujú Bača a Honelník, Kaufland experimentuje s Pinterestom 03 - Modified: 2025-08-08 07:40:56 - Feat.: - Title: E-shopy: Čo je pre Slovákov atraktívne a dôležité? 04 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi 05 - Modified: 2024-03-31 08:35:57 - Feat.: - Title: Retail parky sa stávajú čoraz atraktívnejšie pre investorov aj nájomcov. Bolo ich skolaudovaných 19
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 11:28