Minister dopravy Andrej Doležal oznamoval dodatočnú pomoc pre hotely a reštaurácie vlani v októbri.TASR
StoryEditorNie je z čoho. Nákladné vlaky ostali bez pomoci
Odľahčenie od platobných povinností si v čase covidu pýtali aj železniční dopravcovia. Chýbajúca podpora ich stavia do nevýhody oproti zahraničným konkurentom.
Cestujeme málo a ak áno, tak skôr vlastným autom. V čase covidu je to bezpečnejšie. Sektor hromadnej prepravy osôb preto krváca, obrovské prepady zažívajú autobusy, ale aj vlaky. Štát však na ne myslel a ešte vlani kompenzoval Železničnú spoločnosť Slovensko sumou takmer 50 miliónov. Vyše 40 miliónov sa ušlo aj štátnemu správcovi koľajníc, Železniciam Slovenskej republiky. O svoju časť z koláča však žiadajú aj nákladní dopravcovia. Aj oni pocítili zníženie výkonov a mali problémy s finančnou likviditou. Ešte nepríjemnejšie pre nich je, že sa dostávajú do konkurenčnej nevýhody. V zahraniční sa totiž nákladné vlaky dočkali štátnych ú...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-01 11:48:24 - Feat.: - Title: Slováci sviatkovali na dlh. Nárast množstva spotrebákov je však podľa odborníkov prekvapivo slabý
02 - Modified: 2024-12-31 15:00:00 - Feat.: - Title: Zatiahne hypotekárny vlak v novom roku ručnú brzdu? Úroky poklesnú, pobočky bánk však vyprázdnia vyššie dane
03 - Modified: 2024-12-24 11:00:00 - Feat.: - Title: Tieto znamenia sa majú na čo tešiť. V ďalšom roku ich čaká veľké bohatstvo!
04 - Modified: 2024-12-27 20:24:16 - Feat.: - Title: Zabezpečeniu zdravotnej starostlivosti podľa očakávaní pacientov bráni programová vyhláška, hovorí Petríková
05 - Modified: 2024-12-21 14:30:00 - Feat.: - Title: Aký osud čaká naše „železné rezervy“? Budúcnosť vkladov Slovákov má v rukách prekvapivý hráč