Takmer každý supermarket predáva rôzne druhy tovaru pod vlastnou značkou. Takéto potraviny mávajú nižšiu ceny, kvalitatívne sú však na podobnej úrovni, ako exkluzívnejšie balený produkt. Nedajte teda na atraktívne balenie, ale skôr na zloženie produktov.Pixabay
Ľudia nákupy lepšie plánovali a menšie balenia vody nechali v obchodoch. Ich predaj klesol až o pätinu.
Podobne ako pivovarníci či vinári, aj výrobcovia nealko nápojov rátajú hlboké straty pre dlhodobo zavreté gastro prevádzky. Zdá sa však, že kým ľudia sú ochotní nakúpiť pivo v obchode a doniesť si ho domov, pri malinovkách to až tak neplatí. Podľa Asociácie výrobcov nealkoholických nápojov a minerálnych vôd firmy považujú situáciu s obmedzeniami v hotelierstve a reštauráciách za alarmujúcu. Tržby v tomto sektore im padli od 40 až do 70 percent.
„Pokles sme zaznamenali aj v tradičných obchodoch, takže straty sa nemali ako vyko...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Lidl: Čo sa týka kvality nerobíme vôbec žiadne kompromisy!
02 - Modified: 2024-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Tauris chce investovať do krmív pre zvieratá. Trh rýchlo rastie a nafukujú ho hlavne mladí, ktorí nechcú deti
03 - Modified: 2024-12-07 17:49:36 - Feat.: - Title: Pandémia zmenila pracovný trh, ľudia striedajú prácu z domu s tou v kancelárii. Najviac sa zmenil IT sektor
04 - Modified: 2024-12-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Prínos Lidla pre Slovensko predstavuje takmer 1,8 miliardy ročne
05 - Modified: 2024-12-01 23:00:53 - Feat.: - Title: Obavy sa potvrdzujú. Šéf Taurisu opísal, prečo potraviny zdražia aj napriek nižšej DPH