StoryEditor

Naše potraviny musia nájsť cestu k zlacneniu​

09.04.2021, 11:00
Pokles podielu slovenských potravín na pultoch sa zastavil v roku 2017, no súčasných 40 percent je aj tak hlboko pod potenciálom krajiny.

Bryndza je súčasťou našej tradície, no zákazníci napriek tomu každoročne zjedia trikrát viac syra mozzarella. Slovenské potraviny majú dlhodobo problém presadiť sa na pultoch obchodov, čo sa snažia zvrátiť projekty obchodných sietí na podporu domácej produkcie. Jedným z nich je napríklad privátna značka Slovenskô od spoločnosti Lidl, ktorá je dedikovaná slovenským potravinám. Reťazec Kaufland už štvrtý rok podporuje lokálnych dodávateľov, ktorí vzhľadom na ich výrobné kapacity nedokážu zásobovať celý trh, ale len pár predajní v okolí.


Dostať slovenské potraviny na pulty obchodov je teda cieľom tak potravinárov, ako a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-04-20 20:44:25 - Feat.: - Title: Vajcia raketovo dražejú. Chovatelia podnikajú so stratou a musia pristúpiť k ráznemu kroku 02 - Modified: 2022-03-29 10:27:42 - Feat.: - Title: Vojna ženie nahor ceny benzínu aj potravín, treba na ne pracovať viac. Niektoré produkty však zlacneli 03 - Modified: 2022-01-23 13:14:08 - Feat.: - Title: Potravinárska komora Slovenska: Daňové úľavy na potraviny v okolitých krajinách by vláda nemala podceniť 04 - Modified: 2021-11-08 07:33:57 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia zachraňuje miliardy 05 - Modified: 2021-10-20 21:19:25 - Feat.: - Title: Novej verzii SAP-u ustupuje tá staršia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. apríl 2024 12:47