Slovensko už jednu organizáciu pre cestovný ruch malo. Prečo skončila?
Skončila, lebo nemala zodpovedajúce postavenie ani výkon. Bojovala s nezáujmom aj na rezorte a nakoniec skončili eurofondy, ktoré jej dávali v tom čase zmysel. Fungovala, ľudovo povedané, aj ako „prietokový ohrievač“ a na podporu a propagáciu aktivít a eventov, ktoré nie vždy mali zodpovedajúci efekt na podporu cestovného ruchu.
Čím bude Slovakia Travel iná?
Veríme, že sa bude líšiť jasnou stratégiou, dátami, rozpočtom a prirodzene cieľmi, ktoré budú merateľné a dosiahnuteľné. Navyše som presvedčený, že drvivá väčšina aktivít v oblastiach reklamy, PR, komunikácie a digitálneho marketingu je jasne merateľná a efekty na cestovný ruch sa dajú kvantifikovať a vyhodnotiť. Hlavnou úlohou bude podporiť ekonomický rast odvetvia cestovného ruchu, alebo ak chcete, celého hospitality industry, respektíve HORECA.
Ako?
Pôjde o monitorovanie, štatistické zisťovanie, mapovacie štúdie a analýzy, ktoré vyústia do dát, ktoré sú základom na cielenú podporu odvetvia.
Môžete to špecifikovať bližšie?
Znamená to, že hlavnou činnosťou sú všetky formy marketingu a podpory a nakoniec prirodzene hodnotenie efektov cestovného ruchu. Napríklad oblasť digitálneho marketingu má veľký potenciál a čo sa týka mediálneho obsahu cestovného ruchu, je naozaj na čom stavať. Je chybou, že na túto kategóriu sa často nazeralo ako na odvetvie budúcnosti alebo len nadstavbu komunikácie, a pritom v realite to už dnes predstavuje dominantné mediálne odvetvie v našej oblasti.
Spomínate digitálny marketing. Čo presne to znamená?
Keď k tomu všetkému pridáme skenovanie, respektíve digitalizáciu dominantných produktov cestovného ruchu – kultúrnych, prírodných, historických a tak ďalej, tak sa dostávame k projektom v...
Zostáva vám 85% na dočítanie.