StoryEditor

Očakáva sa prudké oživenie predaja nápojov. V súboji gigantov vedie Pepsi

22.04.2021, 00:00
Červený výrobca čierneho nealka si napriek tomu udržuje silnejšiu hodnotu značky.

Vstup do roka, od ktorého sa vďaka uvoľňovaniu opatrení očakáva prudké oživenie predaja nápojov, vyšiel podstatne lepšie pre Pepsi. Výrobca nápoja vo fľašiach s modrou etiketou za prvý kvartál tohto roka zarobil 1,71 miliardy dolárov, čo je medziročný nárast takmer o 28 percent.

Zárobok Coca-Coly bol síce vyšší – 2,25 miliardy dolárov, avšak medziročne o pätinu klesol.

Pepsi má z predaja nápojov iba necelú polovicu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-07-02 08:32:16 - Feat.: - Title: Prázdne miesto po Cole a Pepsi zapĺňa Černogolovka, dodáva aj do amerických fastfoodov 02 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 03 - Modified: 2022-03-14 08:53:48 - Feat.: - Title: Coca-Cola: Zálohovanie nás stálo viac ako 100-tisíc eur 04 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 05 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. august 2022 04:51