Šesťsto miliónov eur do karosárne v roku 2015 či ešte o dvesto miliónov viac na novú výrobu Porsche Cayenne. To sú obrovské finančné injekcie, za ktorými stojí bratislavský Volkswagen. Od príchodu na náš trh preinvestoval celkovo už takmer päť miliárd eur.
Po období rastu dopytu sa však závod začal obávať o stratu modelov a konkurencieschopnosti, čo zavŕšila studená sprcha v podobe pandémie. Aj preto bolo prekvapením, že koncernová matka v nemeckom Wolfsburgu koncom roka 2020, v čase najväčšej neistoty a koronakrízy, informovala o obrovskej investičnej injekcii na úrovni jednej miliardy eur.
Plán bol sčasti jasný. Zhruba štyristo miliónov eur smerovalo do príchodu modelov Passat a Superb. Nad väčšou sumou finan...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.