Zavreté športoviská ľuďom počas pandémie znemožnili fyzickú aktivitu a narobili problémy nejednej slovenskej firme, ktorá podniká v tomto atraktívnom segmente. Jednou z nich bola aj bratislavská spoločnosť BIO 5, ktorá prevádzkuje internetový obchod so športovou výživou a zdravými potravinami – BodyWorld.
„Na celom trhu nie je predajca so širším portfóliom produktov a značiek, ako máme my,“ načal na úvod svoj príbeh generálny riaditeľ spoločnosti BIO 5 Peter Požgay.
Podnik však neostáva len pri predaji cez internet. V rámci športovej výživy formuluje vlastné produkty, ktoré si dáva vyrábať. Ako prví tak napríklad v minulosti priniesli vysoko hydrolyzovaný – predtrávený – proteín s vysokou vstrebateľnosťou. „Zloženie navrhujeme primárne podľa kvalitatívnych parametrov a v rámci skúseností – to ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.