V minulosti chodili do Brazílie za kamarátom a vlnami, pred štyrmi rokmi sa to však zmenilo. Dvaja Slováci Peter Matúška a Andrej Bartaloš tu objavili ovocie açai, ktoré sa stalo základom pre ich biznis. Ten doteraz rozvíjali len u nás a v Česku, dnes majú v pláne presadiť sa v celej Európe i Ázii. „Momentálne vstupujeme do Beneluxu, Nórska, naše aktivity rozširujeme aj do Južnej Kórey, Japonska i ďalších menších krajín Ázie. V septembri sa naše výrobky dostanú tiež do Austrálie,“ vraví Peter Matúška, spoluzakladateľ spoločnosti Açaimania Europe, s tým, že ide o investície za päť miliónov eur.
Recept si vynašli sami
Biznis plán...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.