Prednedávnom sa v médiách riešila otázka neetickej reklamy na biely alkohol a zároveň jej nevhodného umiestnenia. Čia to je chyba? Kto môže za to, že na trh príde eticky nevhodná reklama. Klient alebo agentúra, ktorá reklamu navrhuje?
Jednoznačne klient. Bol to už tretí prípad toho istého klienta, na ktorý Rada pre reklamu dostala viacero podnetov už v minulosti. Podľa agentúry je to klient, ktorý si vybral takýto spôsob komunikácie. Zároveň musím povedať, že reklama bola pripravená tak, aby neporušila žiaden zákon.
Nie je úlohou agentúry usmerniť komunikáciu klienta?
Do určitej miery áno, ale je to aj o etickom nastavení firmy. A firmu riadia ľudia, ktorí majú tiež nejaké etické normy. Či už slobodnejšie, alebo prísnejšie.
Síce v súlade so zákonom, akurát vzbudia verejnú diskusiu, pretože bola neetická. Mám...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-08-27 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Česi nemajú dátum pre euro
01 - Modified: 2024-04-18 14:50:03 - Feat.: - Title: Kyjev musí rýchlo konať. Dochádzajú mu vojaci, zbrane i munícia, tvrdí pre HN český expert na Ukrajinu Mlejnek
02 - Modified: 2024-04-19 12:46:22 - Feat.: - Title: Korčoka lákali do maďarského rádia. „Neurobil som to,“ hovorí pre HN a spomína červenú čiaru a pád do bahna
03 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Sulík pre HN: Slovensku chýba právo veta, za povinné rozdelenie migrantov môže Fico
04 - Modified: 2024-04-18 13:30:00 - Feat.: - Title: Čo sú susedské spory a ako sa v nich účinne brániť? Pre HN vysvetľuje advokát
05 - Modified: 2024-04-17 16:30:00 - Feat.: - Title: Útok Iránu na Izrael bol neškodný ohňostroj, myslí si odborník na Blízky východ. Čo bude v konflikte ďalej?