StoryEditor

Výzvy médií: domáci obsah i reklama

11.02.2016, 23:00
Novinkou podujatia bude tento rok spojenie s konferenciou The best ofGlobaldigital marketing 2016.

Po minulom úspešnom ročníku, keď sa konferencia LOTE obohatila o mediálnu časť, chcú organizátori v tejto myšlienke pokračovať aj tento rok. Pre záujemcov o mediálne a marketingové dianie pripravujú zaujímavý program, ktorý bude prebiehať v dvoch konferenčných sálach: mediálnej a marketingovej. A čo viac, vzhľadom na čoraz stúpajúcejší trend záujmu o digitálne témy, organizátori pridali do programu ďalšiu konferenciu The best ofGlobalmarketing 2016.

Kam smeruje televízny biznis?

Mediálna časť konferencie LOTE 2016 prichádza s aktuálnymi témami, ktoré rezonovali minu...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-02-06 07:49:45 - Feat.: 0 - Title: Chyba, vďaka ktorej rastiem
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-11-06 13:30:00 - Feat.: - Title: Coca-Cola chcela očariť Vianocami, no internet jej to spočítal. „Najlepšia reklama na Pepsi, akú sme kedy videli“ 03 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 04 - Modified: 2025-09-16 22:00:00 - Feat.: - Title: Covidová schéma sa vracia na stôl. Ficova vláda ju chce teraz použiť na lacné energie, Brusel má podmienku 05 - Modified: 2025-08-28 12:40:55 - Feat.: - Title: SaS navrhuje sprísnenie reklamy propagujúcej zdravotné výkony
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 16:58