Najbohatší deň v histórii online nákupov mali v piatok po vianočných sviatkoch britskí obchodníci. Zľavy ľudia využívali hlavne zo svojich domovov, kde zostali hlavne kvôli zlému počasiu. Briti tak nakupovali hlavne prostredníctvom svojich telefónov alebo tabletov .
Aj to pravdepodobne prispelo k novému rekordu. Podľa asociácie internetových obchodníkov bol piatkový obrat internetových obchodov 590 miliónov libier, teda o dvadsať percent viac než v minulom roku. Celkové útraty boli naopak nižšie, ako sa očakávalo. Z predpokladaných 2,97 miliardy libier ľudia minuli "iba" 2,2 miliardy.
Podľa serveru Experian Marketing Services, ktorý sa zaoberá zákazníkmi a marketingom, bolo slovo zľava alebo zľavy na Štedrý deň jedným z 88 najčastejšie vyhľadávaných výrazov. Internetoví zákazníci strávili na internete medzi Štedrým dňom a 26. decembrom, takzvaným Boxing Day, priemerne 40 minút.