1. Výpočet Financial Value (finančná hodnota značky)
Je tvorená prepočítanou finančnou hodnotou spoločnosti, ktorá vlastní danú značku i ďalšie. Prepočítavanie sa realizuje tak, aby toto rozloženie objektívne odrážalo podiel značky na hodnote spoločnosti, ktorá ju vlastní. Tiež sú v tejto časti zahrnuté vyhliadky na budúce príjmy, ktoré je značka schopná generovať.
2. Výpočet Brand Contribution (príspevok značky)
Aby sme dostali skutočnú hodnotu značky, výpočet sa musí očistiť od ďalších nesúvisiacich častí a logistických faktorov, ktoré ovplyvňujú hodnotu značky. Ide napríklad o cenu, dostupnosť či distribúciu... Preto sa musela posúdiť schopnosť značky generovať predaj na základe spojenia so značkou pre jej kúpu a ochotu za ňu zaplatiť vyššiu cenu. Faktom je, že táto hodnota existuje len v mysliach spotrebiteľov.
3. Výpočet Brand Value (celková hodnota značky)
Finančná hodnota značky znásobená hodnotou Brand Contribution. Tá je vyjadrená ako percento hodnoty značky. Brand Value je suma v dolároch, ktorá odráža „nehmotnú“ časť hodnoty spoločnosti. Je dodatočnou a sledovanou informáciou pre akcionárov a vlastníkov značiek.