Chuť vyfarbiť si auto podľa vlastných predstáv, veľa pri ňom neminúť a zároveň rešpektovať históriu firmy, z ktorej pochádza. Toto sú trendy, podľa ktorých si väčšina zákazníkov kupuje auto. Zhodujú sa na tom ich dizajnéri a podľa toho sa aj riadia. „My musíme vedieť skĺbiť trendy s históriou a kultúrou danej spoločnosti,“ tvrdí Jozef Kabaň, šéfdizajnér mladoboleslavskej automobilky Škoda Auto. Práve z jeho pera vzišla dnes už tretia generácia modelu Škoda Fabia – najpredávanejšieho auta na Slovensku. Od svojho predchodcu sa má líšiť športovejším dizajnom, nižšou spotrebou či vyššou cenou.
StoryEditor
Škodovka ukázala, ako bude vyzerať jej bestseller
01 - Modified: 2006-09-21 17:50:16 - Feat.: 0 - Title: Štát už nechce ovládnuť monopoly
01 - Modified: 2025-12-03 18:22:01 - Feat.: - Title: Dôvera zamestnancov Volkswagenu vo vedenie sa prepadla. Blumeho nový apel na efektivitu narazil na výhrady
02 - Modified: 2025-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Revolučný Ford po 27 rokoch definitívne končí. V tichosti vyrobili posledný kus
03 - Modified: 2025-11-05 13:05:00 - Feat.: - Title: Dacia chystá rumunskú Octaviu: Cenovo dostupný kombík, ktorý môže zamiešať karty
04 - Modified: 2025-11-05 08:21:57 - Feat.: - Title: BMW strojnásobilo zisk v treťom štvrťroku, napriek problémom verí v splnenie cieľov
05 - Modified: 2025-10-31 23:00:00 - Feat.: - Title: Toyota uvádza novú samostatnú značku. Postaviť sa chce aj modelom Rolls-Royce

