Chuť vyfarbiť si auto podľa vlastných predstáv, veľa pri ňom neminúť a zároveň rešpektovať históriu firmy, z ktorej pochádza. Toto sú trendy, podľa ktorých si väčšina zákazníkov kupuje auto. Zhodujú sa na tom ich dizajnéri a podľa toho sa aj riadia. „My musíme vedieť skĺbiť trendy s históriou a kultúrou danej spoločnosti,“ tvrdí Jozef Kabaň, šéfdizajnér mladoboleslavskej automobilky Škoda Auto. Práve z jeho pera vzišla dnes už tretia generácia modelu Škoda Fabia – najpredávanejšieho auta na Slovensku. Od svojho predchodcu sa má líšiť športovejším dizajnom, nižšou spotrebou či vyššou cenou.
StoryEditor
Škodovka ukázala, ako bude vyzerať jej bestseller
01 - Modified: 2006-09-21 17:50:16 - Feat.: 0 - Title: Štát už nechce ovládnuť monopoly
01 - Modified: 2024-10-25 09:36:03 - Feat.: - Title: Sandero bude elektrické, hovorí muž z Dacie. V rozhovore prezradil recept na lacné auto
02 - Modified: 2024-10-25 11:06:21 - Feat.: - Title: Bratislavský Volkswagen v problémoch? Odborárka: Pracovné zmeny sa v poslednom čase rušia skoro pravidelne
03 - Modified: 2024-10-15 12:00:00 - Feat.: - Title: Tento kvíz vám poriadne zamotá hlavu. Vyznáte sa v autách aj bez loga na kapote?
04 - Modified: 2024-10-13 14:51:48 - Feat.: - Title: Salvini zvýšil napätie v spore talianskej vlády s automobilkou Stellantis, ktorá sa sťažuje na vysoké náklady
05 - Modified: 2024-10-11 21:17:59 - Feat.: - Title: Šéf Stellantisu v roku 2026 opustí funkciu, automobilka oznámila aj ďalšie zmeny