Chuť vyfarbiť si auto podľa vlastných predstáv, veľa pri ňom neminúť a zároveň rešpektovať históriu firmy, z ktorej pochádza. Toto sú trendy, podľa ktorých si väčšina zákazníkov kupuje auto. Zhodujú sa na tom ich dizajnéri a podľa toho sa aj riadia. „My musíme vedieť skĺbiť trendy s históriou a kultúrou danej spoločnosti,“ tvrdí Jozef Kabaň, šéfdizajnér mladoboleslavskej automobilky Škoda Auto. Práve z jeho pera vzišla dnes už tretia generácia modelu Škoda Fabia – najpredávanejšieho auta na Slovensku. Od svojho predchodcu sa má líšiť športovejším dizajnom, nižšou spotrebou či vyššou cenou.
StoryEditor
Škodovka ukázala, ako bude vyzerať jej bestseller
01 - Modified: 2006-09-21 17:50:16 - Feat.: 0 - Title: Štát už nechce ovládnuť monopoly
01 - Modified: 2023-02-02 13:50:50 - Feat.: - Title: Automobilka Ferrari dodala vlani na trh rekordných vyše 13-tisíc vozidiel
02 - Modified: 2023-01-31 13:16:49 - Feat.: - Title: Toto je najpredávanejšia i najvyhľadávanejšia značka sveta. Prekonala aj Volkswagen
03 - Modified: 2023-01-26 10:18:43 - Feat.: - Title: Uznávaný slovenský dizajnér dostal vo Volkswagene novú funkciu. Kabaň nás významne ovplyvnil, znie z vedenia
04 - Modified: 2023-01-26 12:22:48 - Feat.: - Title: Postrach automobiliek je tu už 30 rokov. Najnovšia emisná norma pochová spaľovacie motory
05 - Modified: 2023-01-20 16:20:54 - Feat.: - Title: Škoda zdražuje, v Česku porastú ceny všetkých modelov. Rast pripúšťa aj slovenská pobočka