"Celkový počet zamestnancov v košickej a troch bratislavských pobočkách tak vzrastie na 3000," vyčíslil počas dnešného dňa otvorených dverí v zrekonštruovanom zákazníckom centre generálny riaditeľ AT&T na Slovensku Gabriel Galgóci.
Štátny tajomník ministerstva financií Peter Pellegrini pri tejto príležitosti poznamenal, že zvyšovanie zamestnanosti na Slovensku je vždy vítané. "Preto oceňujem rozhodnutie spoločnosti AT&T vytvoriť v Košiciach v blízkej budúcnosti približne sto nových pracovných miest, o to viac, že nové pracovné miesta vzniknú v odvetví s vysokou pridanou hodnotou," zhodnotil. Zdôraznil, že investície v sektore informačných a komunikačných technológií spojené s vytváraním vysokokvalifikovaných a špecializovaných pracovných pozícií sú odrazom toho, že prijaté opatrenia vlády v oblasti podpory podnikateľského prostredia prinášajú konkrétne výsledky.
"Sme veľmi radi, že sa môžeme zúčastniť oslavy oficiálneho rozšírenia nášho centra služieb v Košiciach, ktoré je súčasťou kontinuálnych investícií spoločnosti do jej globálnych podnikateľských aktivít," uviedol výkonný viceprezident spoločnosti AT&T pre globálne zákaznícke služby Kevin Peters. Najnovšie rozšírenie prevádzky v Košiciach je podľa neho dôkazom odhodlania prispievať k rozvoju pracovnej sily v tomto regióne.
Zamestnanci AT&T na Slovensku zabezpečujú podporu potrieb nadnárodných spoločností z celého sveta. Štyri centrá služieb na Slovensku sa zameriavajú primárne na podporu predaja, správu, poskytovanie a zabezpečovanie kvality služieb pre zákazníkov v Európe, na Strednom východe a Afrike. Bratislavské pobočky sa stali súčasťou globálnej siete zákazníckych centier spoločnosti AT&T, ktoré sa nachádzajú napríklad v Singapure, Veľkej Británii, Austrálii a Japonsku. Centrum v Košiciach sa špecializuje na služby v oblasti konfigurácie sieťových zariadení, správy sietí a riadenia dodávok pre nadnárodných zákazníkov z celého sveta.