Nakúpte sedemkrát najmenej za 500 českých korún a dáme vám kvalitný kuchynský nôž, lákal v posledných týždňoch obchodný reťazec Lidl. Časť svojich zákazníkov ale obchodný reťazec svojim postupom poriadne nahneval. Nože sa totiž rýchlo minuli a niektorí tak už plánujú na Lidl žalobu, píše idnes.cz.
Rozhorčení zákazníci už plnia svoju kritikou facebookový profil Lidlu. Nepáči sa im totiž, že Lidl lákal na zber pečiatok pre získanie noža aj v čase, keď v obchodoch už boli nože vypredané. Zákazníci sa domnievajú, že ide o klamlivú reklamu.
Pod výzvou na spoločný postup pri žalobe je podpísaný Ján Michovský, na otázky k žalobe však za 24 hodín nereagoval.
Lidl sľuboval nože výmenou za sedem nákupov v hodnote najmenej 500 českých korún. Firma ale už v podmienkach akcie upozorňovala, že ponuka je ohraničená dátumom alebo do rozobratia zásob nožov. Koľko nožov na každú predajňu a do celej akcie uvoľnila, však Lidl tají.
"Množstvo nožov do jednotlivých predajní bolo dodaných na základe záujmu zákazníkov o minulé akcie vzhľadom na potrebné množstvo urobených nákupov. Záujem zákazníkov však tentoraz niekoľkonásobne predčil všetky očakávania a z toho dôvodu boli zásoby v niektorých predajniach vyčerpané už pred koncom akcie," vysvetlila hovorkyňa Lidlu Zuzana Holá.
Podľa nej vydávali pečiatky ďalej aj na predajniach bez nožov preto, že na niektorých pobočkách ešte nože boli. "Vzhľadom na to, že v iných predajniach však nože ešte sú k dispozícii a niektoré sme v rámci možností priebežne dozásobili, sú vydávané pečiatky za nákupy aj v predajniach, ktoré už nože nemajú a o tejto skutočnosti vo vstupnom priestore informujú. Zákazníci majú tak stále možnosť uplatniť pečiatky v inej predajni," dodala Holá.
O zoznam takýchto predajní žiadajú zákazníci na facebookových stránkach Lidlu, ale odpovede sa nedočkali. Lidl neuvažuje, že by zákazníkov, ktorí nože nedostali, nejako kompenzoval.
Správu budeme aktualizovať o vyjadrenie slovenského Lidlu, či aj u nás bol podobný problém.