Podarilo sa im to, čo žiadnej inej kreatívnej agentúre. V Cannes tento rok získali ocenenie – reklalmného „leva“. Reč je o agentúre Jandl. Viac ako ceny si vážime, ak u nás klient vydrží roky, tvrdí výkonný riaditeľ Jandl Valér Hlobil.
Aké boli vaše prvé pocity po získaní leva?
Bolo to úžasné. Konečne padol míľnik, ktorý sa nikomu nepodarilo prekonať, odkedy slovenská reklama existuje. Napriek tomu, že sa o to všetci každý rok snažíme. Pre slovenskú reklamu je to určite veľký úspech. My sa však tešíme z iných úspechov.
Z akých?
Napríklad z toho, že pre niektorých klientov pracujeme naozaj dlho a veľmi dobre si spolu rozumieme, pre COOP Jednotu už 16 rokov. Najväčšiu radosť sme však paradoxne zažili predtým, ako sa vôbec festival Cannes Lions začal. Vtedy sa nám podarilo z offline spotu pre COOP Jednotu spraviť jeden z najúspešnejších online virálov v slovenskej reklame. A to bez celebrity alebo ko...
Zostáva vám 85% na dočítanie.