Dlh Váhostavu sa vyšplhal na 85 miliónov eur. O takúto sumu sa totiž prihlásili dodávateľské firmy, ktoré spolupracovali so spoločnosťou Juraja Širokého. Ďalších približne 30 miliónov eur z obchodného styku je podľa stavebného gigantu sporných, keďže nie sú v účtovníctve firmy.
Do reštrukturalizácie sa prihlásili aj partneri v združeniach, v ktorých sa pri výstavbe diaľnic a železníc podieľa Váhostav. „Každý má síce právo prihlásiť si svoje pohľadávky, ale konanie niektorých našich partnerov považujeme za neprimerané,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti Marián Moravčík. Metrostav si prihlásil podmienené pohľadávky vo výške 840 miliónov eur a OHL ŽS necelých 167 miliónov eur, pričom Váhostav s touto firmou stavia úsek diaľnice D1 pri Ružomberku za vyše 227 miliónov eur. Banky si prihlásili vyše 26 miliónov eur.