StoryEditor

Bratislavský Aupark sa reštartuje. Zmení svoj imidž

22.01.2015, 23:00
Jedno z najstarších obchodných centier plánuje rozsiahlu rekonštrukciu. Sľubuje aj nové značky.

Bratislavské obchodné centrum Aupark hlási reštart. Po vyše desiatich rokoch od svojho vzniku spúšťa svoju rekonštrukciu. Jej cieľom je vynoviť obchodné centrum a novým dizajnom sa prispôsobiť súčasnosti. „Centrum rekonštruujeme preto, aby sme ho zdokonalili, aby mohlo kráčať s dobou,“ uviedol pre HN Arnaud Burlin, výkonný riaditeľ spoločnosti Unibail-Rodamco, ktorá bratislavský Aupark prevádzkuje.

Rekonštrukcia sa už začala a potrvá do októbra tohto roka. Vyžiada si investíciu 15,5 milióna eur. Rekonštrukciou nebude chod obchodného centra nijako obmedzený.

Pribudnú nové značky

Podľa analytikov je rekonštrukcia centra nevyhnutnosťou. „Aupark je jedným z najstarších centier v Bratislave, vyžaduje si tak obnovu, aby bolo aj naďalej pútavé a príťažlivé pre zákazníka,“ konštatuje Ľubomír Drahovský, analytik agentúry Terno.

Aupark sa chce od svojej konkurencie odlíšiť nielen vizuálnymi úpravami, ale aj prilákaním nových značiek, ktoré na slovenskom trhu ešte nemajú zastúpenie. „V priebehu roka pribudnú viaceré novinky. Napríklad koncept americkej značky luxusného oblečenia Ralph Lauren či talianska značka Sylvian Heach,“ potvrdil Arnaud Burlin. Pribudne aj prvá monobrandová predajňa šperkov Pandora.

Podľa Ľubomíra Drahovského je prezentácia nových značiek jediným spôsobom, ako sa odlíšiť od rozrastajúcej sa konkurencie. „Bratislava je obchodnými centrami preplnená. Novými značkami chce Aupark vytvoriť dojem jedinečnosti. Je to niekedy beh na dlhé trate. Získať nového predajcu býva vždy finančne náročné,“ konštatuje.

Primark otázny

Očakávanej siete Primark sa však návštevníci Auparku zatiaľ nedočkajú. „S Primarkom sme v kontakte a rokujeme. O slovenský trh majú evidentný záujem,“ potvrdil pre HN riaditeľ Unibali Rodamco Arnaud Burlin. O detailoch sa však odmietol vyjadriť.

Dizajn nákupného centra prejde výraznými zmenami. Budú prevládať odtiene sivej, bielej a hnedej. Interiér bude kombinovať prvky mramoru a dreva. „Štýl Urban Chic je moderný a zodpovedá potrebám zákazníkov,“ uviedla Karolína Štochlová, manažérka obchodného centra Aupark. Schodiská v centra úplne nahradia eskalátory a pribudnú výťahy. Okrem toho pribudnú ďalšie toalety a kútiky pre matky s deťmi.

01 - Modified: 2007-02-22 17:00:00 - Feat.: 0 - Title: Nominanti SNS majú odlišné zámery so špecializovanou správou
01 - Modified: 2024-12-06 23:00:00 - Feat.: - Title: S jeho rekonštrukciou začali ešte komunisti. Obnova Spišského hradu má ďalšie nové termíny 02 - Modified: 2024-12-03 10:00:00 - Feat.: - Title: Na výmenu okien či zateplenie vám štát dá až 10-tisíc eur. Pozrite si aktuálne výzvy na obnovu bývania 03 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Obnova bratislavskej kalvárie: To, čo sa komunisti snažili zlikvidovať, sa dočkalo úchvatného vzkriesenia 04 - Modified: 2024-10-25 13:24:51 - Feat.: - Title: Stredoeurópska investičná skupina preberá kontrolu nad Auparkom, koncentráciu schválil Protimonopolný úrad 05 - Modified: 2024-10-25 12:50:07 - Feat.: - Title: Bratislavský Aupark má novú podobu. Konkurovať si tam bude niekoľko známych značiek
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 16:27