Sieť vlani zavrela tretinu prevádzok. V Avione teraz zapĺňa police jedným druhom tovaru.
„Prišla som si kúpiť niečo na raňajky, ale možno si kúpim aj tyčinky. Urobili mi na nich chuť,“ smeje sa zákazníčka Hypernovy v bratislavskom Avione Hana Múdra. Stojí totiž pred dvomi regálmi s piatimi poschodiami políc, na ktorých trónia výhradne tyčinky značky Dru. A hneď vedľa pätnásť škatúľ tradičných arašidových chrumiek. Najväčšia prevádzka tejto značky u nás disponuje obrovskou predajnou plochou. Tá je však momentálne využitá menej, než by sa žiadalo.
Nevieme, čo bude
Nejde totiž iba o tyčinky, podobne „vzdušne a jednotvárne“ pôsobí aj oddele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-21 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Spoočnosť T-Com spustila novú marketingovú kampaň
01 - Modified: 2024-12-26 13:23:49 - Feat.: - Title: Slabú predvianočnú nákupnú sezónu v Británii zachránili spotrebitelia až na Štedrý deň
02 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia?
03 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
04 - Modified: 2024-12-03 13:54:39 - Feat.: - Title: Podnikatelia pozor: Tu je osem zmien, ktoré ovplyvnia váš biznis
05 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum