Sieť vlani zavrela tretinu prevádzok. V Avione teraz zapĺňa police jedným druhom tovaru.
„Prišla som si kúpiť niečo na raňajky, ale možno si kúpim aj tyčinky. Urobili mi na nich chuť,“ smeje sa zákazníčka Hypernovy v bratislavskom Avione Hana Múdra. Stojí totiž pred dvomi regálmi s piatimi poschodiami políc, na ktorých trónia výhradne tyčinky značky Dru. A hneď vedľa pätnásť škatúľ tradičných arašidových chrumiek. Najväčšia prevádzka tejto značky u nás disponuje obrovskou predajnou plochou. Tá je však momentálne využitá menej, než by sa žiadalo.
Nevieme, čo bude
Nejde totiž iba o tyčinky, podobne „vzdušne a jednotvárne“ pôsobí aj oddele...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-21 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Spoočnosť T-Com spustila novú marketingovú kampaň
01 - Modified: 2025-12-26 08:00:00 - Feat.: - Title: Poľská revolúcia neprišla. Boj o zákazníka sa posúva inde (komentár zástupcu šéfredaktorky HN v The Economist)
02 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli?
03 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania
04 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?
05 - Modified: 2025-12-15 08:10:10 - Feat.: - Title: Poliaci, Maďari i Česi krachli, biznis so symbolom Vianoc prevzali Dáni i Slováci. No počítajte so zdražením