V posledných rokoch bojujete s poklesom tržieb, vlani sa vám znížili o jedno percento. Dá sa teda povedať, že sa vám podarilo zastaviť prepad?
Vlani sme mali veľmi dobré výsledky. Ale buďme spravodliví a presní. Kúpili sme Digi a od septembra sa nám Digi objavilo v hospodárskych výsledkoch, čo nám pomohlo. Ak by sme porovnávali pokles bez tejto akvizície, pokles by bol o trocha väčší. Stále to však považujem za dobrý výsledok, čo vidieť aj na výsledkoch prvého štvrťroka 2014, kde sme zaznamenali medziročný rast. Aj za ním je síce z väčšej časti vplyv Digi, bez neho by sme boli v prvom kvartáli takmer na vlaňajšej úrovni.
Áno, máme tu jasný trend, že tržby či zisky operátorov budú v budúcnosti viac stáť na digitálnych, a nie na ich klasických službách. Vy ste urobili vlani jednu akvizíciu, v minulosti ich bolo viac. Pozeráte sa teda po ďalších?
S tými akvizíciami to nie je také jednoduché. Nezobudíte sa ráno a nepoviete si, že chcem niekoho kúpiť. Je dôležité mať konzistentnú stratégiu, a zároveň presvedčiť o jej zmysle akcionárov. A to sa nám podarilo pri online so Zoznamom, i keď sme začali hovoriť o ICT biznise s PosAmom a aj teraz pri Digi. Klesáme menej ako telekomunikačný trh, a to vďaka tomu, že už nie sme čistý telekomunikačný operátor.
Akvizícia Digi mala teda pozitívny efekt na vaše výnosy. Aký mala vplyv z hľadiska stratégie?
Strategicky sme o televízii uvažovali dávno. Našu sme spustili už v roku 2006, najprv IPTV a neskôr pribudla satelitná platforma (Magio Sat), a na nich máme viac ako 200-tisíc zákazníkov. Na trhu sme boli trojka či štvorka. Logicky, fungovať na trhu z tejto poz...
Zostáva vám 85% na dočítanie.