StoryEditor

Slovenské potraviny stále ubúdajú

10.05.2016, 00:00
Dôvodom je najmä cena, ktorá nie je v porovnaní s dovážanými výrobkami konkurencieschopná.

Ešte pred piatimi rokmi to bolo 50 percent. Teraz je na pultoch obchodných reťazcov iba 39 percent slovenských potravín. Veľký pokles zaznamenalo mlieko, ale aj vody a minerálky. Najhoršie však na tom sú oleje, konzervy a cukrovinky, v prípade ktorých Slováci siahajú radšej po zahraničných. Vyplýva to z prieskumu organizovaného pre Potravinársku komoru Slovensku. U zákazníkov totiž rozhoduje cena. A v tej mnohé slovenské výrobky nedokážu zahraničným konkurovať....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám 02 - Modified: 2024-04-23 09:23:47 - Feat.: - Title: Je to o konkurencieschopnosti 03 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac 04 - Modified: 2024-04-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Možno nie sme najrovnostárskejší 05 - Modified: 2024-04-21 19:21:36 - Feat.: - Title: Čínsky dovoz ruskej ropy dosiahol v marci takmer rekordnú úroveň
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 12:30