Ilustračná snímkaDreamstime
Dôvodom je najmä cena, ktorá nie je v porovnaní s dovážanými výrobkami konkurencieschopná.
Ešte pred piatimi rokmi to bolo 50 percent. Teraz je na pultoch obchodných reťazcov iba 39 percent slovenských potravín. Veľký pokles zaznamenalo mlieko, ale aj vody a minerálky. Najhoršie však na tom sú oleje, konzervy a cukrovinky, v prípade ktorých Slováci siahajú radšej po zahraničných. Vyplýva to z prieskumu organizovaného pre Potravinársku komoru Slovensku. U zákazníkov totiž rozhoduje cena. A v tej mnohé slovenské výrobky nedokážu zahraničným konkurovať....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám
02 - Modified: 2024-04-23 09:23:47 - Feat.: - Title: Je to o konkurencieschopnosti
03 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac
04 - Modified: 2024-04-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Možno nie sme najrovnostárskejší
05 - Modified: 2024-04-21 19:21:36 - Feat.: - Title: Čínsky dovoz ruskej ropy dosiahol v marci takmer rekordnú úroveň