Ilustračná snímkaDreamstime
Dôvodom je najmä cena, ktorá nie je v porovnaní s dovážanými výrobkami konkurencieschopná.
Ešte pred piatimi rokmi to bolo 50 percent. Teraz je na pultoch obchodných reťazcov iba 39 percent slovenských potravín. Veľký pokles zaznamenalo mlieko, ale aj vody a minerálky. Najhoršie však na tom sú oleje, konzervy a cukrovinky, v prípade ktorých Slováci siahajú radšej po zahraničných. Vyplýva to z prieskumu organizovaného pre Potravinársku komoru Slovensku. U zákazníkov totiž rozhoduje cena. A v tej mnohé slovenské výrobky nedokážu zahraničným konkurovať....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia?
02 - Modified: 2025-01-07 18:00:00 - Feat.: - Title: Trhy poslali do sveta novoročný odkaz. Trump ničí čínskeho draka, Európa sa vezie s Amerikou
03 - Modified: 2025-01-07 15:13:40 - Feat.: - Title: Strašiak roka prudko oslabil. Akému rastu cien vlani čelili Slováci? Je tu finálny účet
04 - Modified: 2025-01-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Kuracina pre HN: Raz mi napísalo arabské číslo. Zbrane chceli rozobrať, vložiť do elektrospotrebičov a pašovať
05 - Modified: 2025-01-05 14:30:00 - Feat.: - Title: Kam sa posunú úspory Slovákov? Kurz určí Trump i granáty. Wall Street čelí piatim hlavným výzvam