Celkové náklady úseku D2 Lamačská cesta - Staré Grunty sa vyšplhali na viac ako 3,5 miliardy korún, v porovnaní s inými úsekmi však ide o relatívne lacný projekt. Štátny rozpočet sa na financovaní podieľa 630 miliónmi korún, zvyšné náklady Slovenská správa ciest pokryje z úveru. Ten štátu poskytla Japonská banka pre medzinárodnú spoluprácu. Celkové náklady na stavbu sú v japonských jenoch vyčíslené na takmer 9,4 miliardy, podľa japonského veľvyslanca Toyojiro Soejima sa však výška úveru priblížila jedenástim miliardám. "Rozdiel je v nákladoch, ktoré bezprostredne súvisia so stavbou a v celkových nákladoch," hovorí generálny riaditeľ Slovenskej správy ciest Dušan Faktor. Stavebné výdavky sú kalkulované fixne, prípadný rozpočtový sklz by teda podľa neho mohol vyriešiť, napríklad, dodatok k zmluve s japonskou bankou.
Ministerstvo vyhlásilo výberové konanie na zhotoviteľa stavby vlani. Víťazom sa stalo japonsko-švédske konzorcium Taisei Corporation-Skanska DS. Japonská frakcia sa bude orientovať na stavbu tunela, čo tvorí asi 55 percent objemu celkových prác, zvyšok majú na starosti Švédi. Projektovú dokumentáciu úseku, rovnako ako v prípade D61, pripravila spoločnosť Dopravoprojekt.