StoryEditor

Tlačiarne musia tvoriť na mieru

26.09.2016, 00:00
Nové online predajné kanály pomôžu polygrafom rozšíriť zákaznícku základňu, tlačiari však potrebujú inovovať.

V tlačiarenskom biznise sa dejú zmeny veľmi rýchlo. Nové technológie prichádzajú na trh rázne a kto ich nemá, stráca konkurenčnú výhodu. Navyše požiadavky zákazníkov na kvalitu neustále stúpajú a tlak na nižšie ceny tlačovín silnie. V tomto silno konkurenčnom prostredí sa pohybujú aj slovenské polygrafické firmy a zahraničný dodávatelia technológií. O tom, aké trendy v polygrafickom biznise sa udiali v poslednom roku, budú hovoriť odborníci z tohto odvetvia na Printprogresse 2016, odbornej konferencii pre manažérov z polygrafie, ktorú tento týždeň spoluorganizujú Mafra Slov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Kupujúci sa tešia zo zlacňovania bytov. Po stagnácii môže nasledovať nárast cien 02 - Modified: 2023-11-24 11:22:09 - Feat.: - Title: Státisíce Slovákov zlákala novinka v bankovníctve. No expertka NBS varuje pred „pankáčskym prístupom“ 03 - Modified: 2023-11-16 13:14:06 - Feat.: - Title: Medveďa na trhoch strieda býk. Burzy raketovo rastú a s nimi aj výnosy Slovákov 04 - Modified: 2023-10-27 13:05:38 - Feat.: - Title: Giganty majú stámiliónové plány. Štátne SPP sa rozširuje do Česka, vodárne sa chcú rozvinúť na východe 05 - Modified: 2023-11-16 14:58:34 - Feat.: - Title: Švédsky manažér pre HN: U nás sa zamestnancom neoplatí dochádzať ani 30 minút
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. apríl 2024 00:50