StoryEditor

Nákup reklamy bude automatizovaný

30.09.2016, 00:00
Na podujatí odznelo niekoľko návodov, kde treba hľadať súčasného zákazníka aj čo na neho platí.

Nové miesta, kde ste svojho zákazníka doteraz nehľadali a mali by ste. Práve tie predstavili odborníci z Asociácie digitálnych marketingových agentúr na utorkovom Online Summite 2016 v Bratislave.

Ako sa správame na internete
Phablet. To je nová obrazovka, na ktorej budeme konzumovať obsah, a teda aj reklamy. V podstate ide o veľkú obrazovku smartfónu. Na tento trend upozornil Andrej Vallo z TNS Slovakia a dodal, že 53 percent slovenských divákov televízie používa pri pozeraní aj iné zariadenia.

Snapchat alebo Instagram?
Snapchat – aplikácia, ktorej bežný človek a ani marketér nerozumie. Vedeli ste, že je to tak úmyselne? Martin Kukoľ z agentúry PS:Digital porovnal v...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-11-13 08:34:54 - Feat.: - Title: Mnohé Slovenky budú už po zvyšok tohto roka pracovať zadarmo. Brusel chce zmenu, koná už aj Ficova vláda 03 - Modified: 2025-11-06 13:30:00 - Feat.: - Title: Coca-Cola chcela očariť Vianocami, no internet jej to spočítal. „Najlepšia reklama na Pepsi, akú sme kedy videli“ 04 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 05 - Modified: 2025-10-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Čína a USA majú pred Európou v oblasti umelej inteligencie obrovský náskok. My držíme s okolitými štátmi krok
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 09:20