StoryEditor

Autobusári investujú pol miliardy

29.01.2017, 23:00
Tento rok sa rozhodne o megaprojektoch bratislavskej autobusky a trenčianskeho terminálu za skoro 500 miliónov eur.

Je často prvé miesto, ktoré turista uvidí, no k reprezentatívnosti má ďaleko. WiFi pripojenie, kaviareň, oddychové zóny či bezbariérový prístup sú bežnou súčasťou moderných autobusových staníc. Ich slovenské verzie však na atraktívnejší vzhľad stále čakajú. Dôkazom sú autobusky v Trenčíne alebo Bratislave. O ich prestavbe sa hovorí už roky. Napríklad Banskobystričania sa na nedokončenú opachu dívali už 30 rokov.

V mnohých prípadoch sú dôvodom majetkové prieťahy. Dopravný analytik Jozef Drahovský tvrdí, že podstatné je, kto autobusku vlastní. Najlepšie podľa n...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 15:30:00 - Feat.: - Title: Aj vy môžete mať podiel v technologickej spoločnosti. Nothing otvára investičné kolo pre komunitu 02 - Modified: 2025-12-03 23:14:10 - Feat.: - Title: Nasadia Japonci v Košiciach vlastný alebo americký scenár? Bez plánu hrozí celej fabrike skorý koniec 03 - Modified: 2025-12-04 07:04:49 - Feat.: - Title: Bez rozšírenia cesty skolabuje doprava, varuje starosta. V plánoch k národnej nemocnici nastala zmena 04 - Modified: 2025-12-05 12:08:15 - Feat.: - Title: Zákaz predaja „spaľovákov“ nakoniec nemusí platiť. V hre sú rôzne výnimky 05 - Modified: 2025-12-02 14:16:21 - Feat.: - Title: Bývalý šéf železníc Bednárik sa v Prahe ospravedlnil za svoju češtinu. Prekvapil Pavla, požiada o občianstvo
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 16:32