Online predaj sa rozširuje. V testovacej fáze sú nemecké potravinové reťazce. Uvedenie služby však plánujú iba v Česku.
Zopárkrát kliknúť, zaplatiť a už len čakať na donášku. Aj to je spôsob, ako si doplniť potraviny v chladničke. Zároveň aj cesta, ktorou sa chcú obchodné reťazce uberať. Internetový predaj sa v minulosti osvedčil najmä u predajcov elektrotechniky. Ich kroky najnovšie nasledujú aj predajcovia potravín. S e-shopom prišlo na Slovensku ako prvé Tesco. Predávať na internete plánujú aj Lidl a Kaufland. Zatiaľ však iba u našich susedov v Česku. „Na Slovensku momentálne neuvažujeme nad sprevádzkovaním vlastného online shopu. Vyvíjame vla...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-16 23:00:00 - Feat.: - Title: Za živé kapre si zákazníci u nás priplatia. Záujem je nižší, predajcovia hovoria o zachovávaní tradície
02 - Modified: 2025-12-15 08:10:10 - Feat.: - Title: Poliaci, Maďari i Česi krachli, biznis so symbolom Vianoc prevzali Dáni i Slováci. No počítajte so zdražením
03 - Modified: 2025-12-12 09:37:55 - Feat.: - Title: Balíkomaty zažívajú boom a bude ich ešte viac. Jeden z hlavných hráčov plánuje na budúci rok veľkú expanziu
04 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít
05 - Modified: 2025-12-09 09:49:18 - Feat.: - Title: Lidl stavil na zlato. V predvianočnej kampani ponúkne zákazníkom výhry takmer za 20-tisíc eur