StoryEditor

Po Tescu mieria do e-shopu Lidl a Kaufland

05.02.2017, 23:00
Online predaj sa rozširuje. V testovacej fáze sú nemecké potravinové reťazce. Uvedenie služby však plánujú iba v Česku.

Zopárkrát kliknúť, zaplatiť a už len čakať na donášku. Aj to je spôsob, ako si doplniť potraviny v chladničke. Zároveň aj cesta, ktorou sa chcú obchodné reťazce uberať. Internetový predaj sa v minulosti osvedčil najmä u predajcov elektrotechniky. Ich kroky najnovšie nasledujú aj predajcovia potravín. S e-shopom prišlo na Slovensku ako prvé Tesco. Predávať na internete plánujú aj Lidl a Kaufland. Zatiaľ však iba u našich susedov v Česku. „Na Slovensku momentálne neuvažujeme nad sprevádzkovaním vlastného online shopu. Vyvíjame vla...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 03:21