StoryEditor

Potravinári chcú väčší prehľad. Reťazce tak musia poskytovať viac údajov

07.02.2017, 23:00

Potravinový reťazec by mal byť transparentnejší. Aspoň si to myslia výrobcovia a spracovávatelia, ktorí vypĺňajú každý mesiac štatistické zisťovanie v oblasti predaja i produkcie. Od nového roka bude musieť rovnaké výkazy štvrťročne odovzdávať aj posledný člen reťazca. Čiže samotné obchody s potravinami. Z uvedených údajov bude možné vypočítať aj hrubú maržu na tovar v celom reťazci, čo je podľa výrobcov a spracovávateľov posun k zlepšeniu situácie v celom odvetví. Obchodníci si to nemyslia. Zmenu vnímajú len ako administratívnu záťaž, ktorá bude mať na situáciu v potravinárskom priemysle minimálny dosah.

Transparentný reťazec
...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-24 15:19:45 - Feat.: - Title: Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte 02 - Modified: 2024-09-29 08:41:15 - Feat.: - Title: Priemerná mzda v slovenskom potravinárstve stúpla na 1441 eur, stúpla o viac než sto eur 03 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 04 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské potraviny majú úspech aj vo svete, ktoré tam bodujú? 05 - Modified: 2024-09-06 11:28:30 - Feat.: - Title: Obraty reťazcov poskočili. Koľko zarobil Lidl či Kaufland?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 04:28