Píše sa rok 2013 a košická investičná skupina Skyside ohlasuje mohutné investície do svojho nápojového biznisu. Kláštorná zhltne 2,5 milióna eur, Západoslovenské žriedla so svojou vlajkovou loďou Slatina preinvestujú až osem miliónov eur, rožňavský pivovar Kaltenecker strojnásobí výrobu za šesť miliónov eur. Investície do rastu kapacít však prichádzajú v čase stagnácie trhu. „To je pravda, platí to však pre segment ako celok. V jeho vnútri sú, naopak, veľké pohyby. Rastú privátne a prémiové značky, klesá takzvaná B stredná kategória,“ vysvetľoval v tom čase pre HN vedúci partner Skyside Maroš Škorec.
Skyside navyše riskantnú expanziu v rýchloobrátkovom segmente podporuje cez svoje ďalšie spoločnosti. Košický distribútor nealkoholických a alkoholických nápojov Toplimo patril medzi najväčších hráčov na Slovens...
Zostáva vám 85% na dočítanie.