StoryEditor

Slováci si obľúbili nakupovanie na portáloch. Míňajú podstatne viac

19.04.2017, 00:00
Zľavové portály vidia výrazný nárast nákupu najmä na cestovanie.

Slováci si čím ďalej, tým viac doprajú a hoci radi nakupujú v zľavách, míňajú na jeden nákup podstatne viac ako pred niekoľkými rokmi. Vyplýva to z prieskumu vyhľadávača zliav Odpadnes.sk, podľa ktorého priemerná cena nákupu na zľavových portáloch od roku 2012 vzrástla o 20 percent. Namiesto spotrebného tovaru si zákazníci doprajú radšej dovolenku s vyšším štandardom, wellness, masáže, ale nárast portál zaznamenal aj pri plastických operáciách.
Pomer cena/kvalita
Z prieskumu vyplýva, že kým pred piatimi rokmi Slováci minuli na nákup cez internet so zľavou priemerne 44 eur, dnes je to približne 53 eur. Jed...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 14:43:28 - Feat.: - Title: Lidl, Tesco, Billa a Kaufland. Pozrite sa, ako budú veľké reťazce otvorené od Vianoc do Silvestra 02 - Modified: 2024-12-06 15:20:54 - Feat.: - Title: Ako dopadol slovenský Black Friday? Predajcovia hovoria o úspechu, dôvodom je aj DPH 03 - Modified: 2024-11-29 17:00:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Dnes je Medzinárodný deň bez nakupovania. Dámy, čo o ňom viete? 04 - Modified: 2024-11-29 08:48:26 - Feat.: - Title: Ako by povedala Nora - nenechajte sa... Ako vlastne vznikol Black Friday? Pôvodne sa ho všetci báli, existuje od roku 1869 05 - Modified: 2024-10-28 11:26:40 - Feat.: - Title: Bezhlavo kupujú veci, ktoré nepotrebujú: Tieto znamenia utrácajú najviac peňazí z celého horoskopu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 04:17