Vo štvrtok ráno sa pracovné stroje zahryzli do kľúčového železničného mosta v krajskom meste na severe, ktorým denne prejde aj stovka vlakov. „Keby ste prišli o hodinu skôr, videli by ste, ako most padá,“ hovorí robotník zo stavby.
Kým chodci ešte popod napoly zbúraným objektom stále prejdú, autá tu už od pondelka zastavia zákazy a zábrany. Kde-tu však ešte šoféri zablúdia a o zmene premávky sa dozvedia až pri stavenisku.
Kým vlaky môžu v Žiline nad Kysuckou ulicou prejsť naďalej po dvoch koľajniciach, vodiči sa na ich druhú stranu popod trať nedostanú minimálne ďalší rok. To môže pre plynulosť premávky v meste znamenať problémy. Pôvodný plán totiž počítal s tým, že v tomto období už bude pre šoférov k dispozícii náhrada vo forme nového nadjazdu.
Zostáva vám 85% na dočítanie.