Minulý mesiac obletela slovenský internet informácia, že poľský maloobchodný hráč Biedronka upiera svoje oči na náš trh. Na plány „Lienky“ vtedy ako prvý upozornil Denník N. Šéf komunikácie reťazca Arkadiusz Mierzwa v tom čase potvrdil, že v hre je príchod k nám alebo do Rumunska. „Aktuálne realizujeme detailný prieskum a analýzu trhu,“ vyjadril sa k možnej expanzii diskontnej siete, ktorá by zdatne konkurovala Lidlu.
Ako sa HN teraz podarilo zistiť, nemusí ísť o jediné veľké meno, ktoré sa pozerá smerom na Slovensko. O umiestnení svojich prevádzok v našej krajine uvažuje tiež nemecký Woolworth. Ide rovnako o diskont, no namiesto potravín sa sústreďuje na oblečenie a rôzne doplnky, napríklad do domácnosti. Vo svojej domovine má už 600 predajní a stále rastie. Navyše sa netají plánmi dobyť stredoeurópsky región.
Ako to vyzerá v predajni Woolworth v Nemecku:
Začal v Poľsku, kde v týchto dňoch otvoril prvé dve predajne v Krakove a Poznani. Čoskoro ich doplní tretia pobočka v hlavnom meste Varšava. Ďalšou adresou už môžeme byť my. „Aj slovenský trh vnímame ako zaujímavý a s vysokým potenciálom. Slovensko preto zohráva reálnu úlohu v plánovaní našej expanzie,“ prezradil HN Roland Rissel z komunikačného oddelenia reťazca.
Až 5 000 predajní
Zostáva vám 64% na dočítanie.