V košíkoch Slovákov jednoznačne dominuje zelenina, ovocie, mliečne výrobky či mäso. FOTO: Košík.sk/unsplash.comFOTO: Košík.sk/unsplash.com
StoryEditor

Šéf online supermarketu: Košice prekvapili, záujem prekonal odhady. Bratislava však vedie v hodnote nákupu

18.08.2024, 00:00

V rozhovore s Robertom Brejcom, riaditeľom online supermarketu Košík.sk, sa dozviete:

  • či splnila expanzia na slovenský trh očakávania,
  • o aký tovar majú Slováci najväčší záujem,
  • v akej hodnote sa pohybuje priemerná objednávka,
  • či funguje taktika, ktorú používajú vo svojej domovskej krajine, aj u nás,
  • koľko z trhu si neskôr chcú ukrojiť.

Na konci mája ste z Česka vstúpili na slovenský trh. Ako hodnotíte tieto necelé tri mesiace?

Pozitívne. Mali sme v pláne otvoriť päť pobočiek, čo sa nám aj podarilo. Dnes fungujeme v Bratislave, Trnave, Banskej Bystrici, Prešove, Nitre, vo Zvolene, v Žiline a v Košiciach. Začínali sme v Bratislave a vo Zvolene, zhruba mesiac sú otvorené aj zvyšné pobočky. Obsluhujeme tie lokality, ktoré sa nachádzajú do 30 minút od skladov nášho strategického partnera, spoločnosti Metro.

image

Vieme, kde budú prvé obchody Biedronky. Ide o päť lokalít, ani jedna nie je v hlavnom meste

Na čo sa aktuálne sústreďujete?

Leto venujeme etablovaniu tam, kde pôsobíme, aby sme sa pripravili na sezónu. Sezóna u nás znamená návraty z dovoleniek a neskôr, samozrejme, Vianoce. Tento čas zatiaľ využívame na dolaďovanie vecí v jednotlivých strediskách, aby sme bez problémov zvládli fázu, keď odštartujeme marketingovú kampaň a s tým spojený vyšší dopyt od našich zákazníkov.

Máte ambíciu časom pokryť celé Slovensko?

V tejto chvíli je prioritou poskytovať perfektnú službu dohromady pre dva milióny Slovákov v lokalitách, v ktorých aktuálne pôsobíme. Neskôr by sme však chceli naše pôsobenie rozšíriť.

Keď hovoríte o dolaďovaní, čo presne máte na mysli?

Napríklad dnes ráno sme riešili, že záujem v Košiciach a okolí je vyšší, ako sme pôvodne čakali. Pridali sme teda ďalšie auto na dovoz, aby sme tento dopyt pokryli.

Naplnili sa vaše očakávania, ktoré ste mali pri expanzii na Slovensko?

Zatiaľ áno. Počas tohto časového obdobia bolo naším cieľom začať pôsobiť na Slovensku, otvoriť pobočky v spomínaných mestách a okolí a zamerať sa na akvizíciu ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:55:54 - Feat.: 1 - Title: Nové výsledky reťazcov s potravinami: značka, ktorá stavila na online predaj, prekonala tradičného hráča 02 - Modified: 2024-01-30 23:00:00 - Feat.: 0 - Title: Mieri k nám známy český e-shop s potravinami. Tešiť sa naň môžu Bratislavčania, ale aj ďalšie slovenské mestá 03 - Modified: 2024-01-23 08:03:50 - Feat.: 1 - Title: S naším trhom má plány veľký český supermarket. Už tu hľadá prvých zamestnancov
01 - Modified: 2024-10-02 10:29:43 - Feat.: - Title: Vláda chystá portál na porovnávanie cien tovarov v obchodoch. Zhevýhodní to menších predajcov, znie z opozície 02 - Modified: 2024-09-27 15:25:44 - Feat.: - Title: Výskum: Až 60 percent potravinových plodín na Zemi nemá dostatok opeľovačov 03 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 04 - Modified: 2024-09-21 12:02:11 - Feat.: - Title: Ceny potravín sa podľa Takáča určite znížia. Stretli sme sa s predstaviteľmi obchodných reťazcov 05 - Modified: 2024-09-19 10:00:00 - Feat.: - Title: Máte problémy so stresom? Dôvod môže byť skrytý vo vašom stravovaní
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. október 2024 19:35