Na konci mája ste z Česka vstúpili na slovenský trh. Ako hodnotíte tieto necelé tri mesiace?
Pozitívne. Mali sme v pláne otvoriť päť pobočiek, čo sa nám aj podarilo. Dnes fungujeme v Bratislave, Trnave, Banskej Bystrici, Prešove, Nitre, vo Zvolene, v Žiline a v Košiciach. Začínali sme v Bratislave a vo Zvolene, zhruba mesiac sú otvorené aj zvyšné pobočky. Obsluhujeme tie lokality, ktoré sa nachádzajú do 30 minút od skladov nášho strategického partnera, spoločnosti Metro.
Na čo sa aktuálne sústreďujete?
Leto venujeme etablovaniu tam, kde pôsobíme, aby sme sa pripravili na sezónu. Sezóna u nás znamená návraty z dovoleniek a neskôr, samozrejme, Vianoce. Tento čas zatiaľ využívame na dolaďovanie vecí v jednotlivých strediskách, aby sme bez problémov zvládli fázu, keď odštartujeme marketingovú kampaň a s tým spojený vyšší dopyt od našich zákazníkov.
Máte ambíciu časom pokryť celé Slovensko?
V tejto chvíli je prioritou poskytovať perfektnú službu dohromady pre dva milióny Slovákov v lokalitách, v ktorých aktuálne pôsobíme. Neskôr by sme však chceli naše pôsobenie rozšíriť.
Keď hovoríte o dolaďovaní, čo presne máte na mysli?
Napríklad dnes ráno sme riešili, že záujem v Košiciach a okolí je vyšší, ako sme pôvodne čakali. Pridali sme teda ďalšie auto na dovoz, aby sme tento dopyt pokryli.
Naplnili sa vaše očakávania, ktoré ste mali pri expanzii na Slovensko?
Zatiaľ áno. Počas tohto časového obdobia bolo naším cieľom začať pôsobiť na Slovensku, otvoriť pobočky v spomínaných mestách a okolí a zamerať sa na akvizíciu ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.