V súčasnosti sa veľa hovorí o tom, že byť lídrom alebo dobrým manažérom ešte nikdy nebolo náročnejšie, súhlasíte s takýmto tvrdením?
Každá doba podľa mňa prináša iné výzvy. Nepovedala by som, že je to náročnejšie ako v minulosti, ale výzvy sú iné. Do popredia sa v súčasnosti dostáva téma zmysluplnosti podnikania a zmysluplnosti práce a života. To v praxi znamená, že našim kolegom nestačí už len chodiť do práce, podávať výkon a dostávať výplatu, ale je pre nich dôležité aj rozumieť zmyslu práce a ideálne cítiť aj zo strany firmy, pre ktorú pracujú, určitú spoločenskú zodpovednosť.
V oblasti ľudských zdrojov pôsobíte 20 rokov, od tohto mája ste generálnou riaditeľkou slovenskej pobočky jednej z najväčších svetových spoločností v oblasti poisťovania či zaisťovania, predtým ste pracovali vo viacerých technologických spoločnostiach. Je z vášho pohľadu veľký rozdiel pracovať v oblasti personalistiky v týchto oblastiach? Je potrebné uplatňovať rozdielne prístupy či metódy?
Rozdiely by som hľadala skôr pri rôznych veľkostiach spoločností. Istú časť svojej kariéry som pracovala pre menšiu slovenskú spoločnosť a tam je ten rozdiel markantný. Keď porovnám veľké technologické spoločnosti a nadnárodnú spoločnosť v oblasti financovania, teda našu zaisťovňu Swiss Re, je to veľmi podobné. Ľudia, ktorí u nás pracujú, sa potrebujú vedieť zorientovať v relatívne komplexnom prostredí. Máme vysoké očakávania na plynulú zn...
Zostáva vám 85% na dočítanie.