Na železnice sa v oblasti dopravy upriamuje čoraz väčšia pozornosť. Dôvodom je aj Európska únia a jej akcent na zelenú infraštruktúru.
Investície do koľají však nezvyšuje len Brusel, ale aj štát. Dotácie pre firmu, ktorá spravuje trate, sú každý rok vyššie. Vlani boli na rekordnej úrovni 452 miliónov eur.
Železnice Slovenskej republiky nedávno zverejnili svoju výročnú správu, v ktorej opisujú, akými zmenami firma prechádza, s čím sa museli vyrovnať v minulom roku a na čo sa míňajú milióny od daňových poplatníkov.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-30 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Slovenské železnice v roku 2025 stavajú na inovácii, komforte a spokojnosti cestujúcich
02 - Modified: 2025-05-28 09:19:12 - Feat.: 0 - Title: Nový poplatok za servis pri kúpe lístka na vlak: Čo sa mení a ako ušetriť?
03 - Modified: 2025-04-15 11:02:43 - Feat.: 0 - Title: Nové ceny lístkov a poplatky pri ich kúpe na stanici: čo treba vedieť o zmenách pri ceste vlakom?
01 - Modified: 2025-12-17 10:13:22 - Feat.: - Title: Železnice Slovenskej republiky dokončili modernizáciu úseku Váh - Varín - Strečno
02 - Modified: 2025-12-17 11:39:50 - Feat.: - Title: Pri železničnom moste medzi Šaľou a Trnovcom nad Váhom našli bombu z druhej svetovej vojny
03 - Modified: 2025-12-16 11:11:04 - Feat.: - Title: Na Kysuciach dokončili modernizáciu trate po štátnu hranicu s Českom
04 - Modified: 2025-12-14 14:58:13 - Feat.: - Title: Slovenské železnice ukončili v tomto roku osem modernizácií, od dnes platí nový grafikon
05 - Modified: 2025-12-12 15:21:12 - Feat.: - Title: Informácie HN sa potvrdili. Novým šéfom ŽSR bude Miroslav Garaj