Snapchatu vzrástol v tohtoročnom prvom štvrťroku prvýkrát za tri kvartály počet užívateľov. Údaj ostro sledovaný investormi a zadávateľom reklamy vzrástol o štyri milióny na 190 miliónov a prekonal očakávania.
Technologická firma, ktorá prevádzkuje fotografickú aplikáciu navyše znížila svoju stratu o 20 percent na 310 miliónov dolárov, vyplýva z jej oznámenia, z ktorého cituje agentúra DPA.
Vďaka prudkému nárastu príjmov z reklamy stúpli tržby Snapchatu o takmer 40 percent na 320 miliónov dolárov. Analytici v priemere očakávali tržby len vo výške 306,6 milióna dolárov.
Podľa odhadu analytikov spoločnosti Refinitiv sa mal počet užívateľov zvýšiť len na 187,2 milióna. Stále však zostáva pod 191 miliónmi, kam sa vyšplhal vlani, pripomenula agentúra Reuters.
Snapchat tiež nezverejnil odhad budúceho rastu počtu užívateľov a varoval, že ich v druhom štvrťroku zvyčajne pribúda menej ako v prvom kvartáli.
Firemné akcie pridali ihneď po zverejnení hospodárskych výsledkov 12 percent, neskôr ale väčšinu svojich ziskov zmazali. Od začiatku tohto roka však svoju hodnotu viac ako zdvojnásobili.