StoryEditor

Markíza dosiahla zisk. Pomohla jej reklama

28.04.2016, 00:00
CME zverejnila výsledky. Výnosy Slovenska za prvý štvrťrok narástli o 11 percent.

Matka slovenskej televízie Markíza si polepšila. Spoločnosť Central European Media Enterprises (CME) v prvom štvrťroku zvýšila tržby o štyri percentá na 129 miliónov dolárov (114,3 milióna eur). A to najmä vďaka zvýšeným výnosom z televíznej reklamy. „Prvé tri mesiace sme dokázali vo všetkých krajinách udržať vedúcu pozíciu sledovanosti, zároveň s kontrolou nákladov. Silnou stránkou našich existujúcich, ako aj nových staníc bol nárast z poplatkov distribúcie našich staníc od prevádzkovateľov káblových a satelitných platforiem a príjmov z predplatného počas prvého kvartálu,“ uviedol jeden z dvoch generálnych riaditeľov CME Christoph Mainusch. Prevádzkov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-04 11:58:54 - Feat.: - Title: Že to Markíza robí dobre, dokazujú prezidentské diskusie, hovorí pre HN člen redakčnej rady CME 02 - Modified: 2024-02-28 10:46:29 - Feat.: - Title: Vladimír Mužík nastupuje do vedenia CME. Zároveň zostáva šéfom MAFRA Slovakia 03 - Modified: 2023-07-18 11:17:41 - Feat.: - Title: Je to oficiálne. Novým generálnym riaditeľom Markízy bude Peter Gažík 04 - Modified: 2023-06-08 09:12:42 - Feat.: - Title: CME a skupina Markíza oznamujú personálne zmeny vo vedení výroby obsahu 05 - Modified: 2022-02-15 11:28:05 - Feat.: - Title: Šéf Markízy pre HN: Nový zákon škrtne tretinu produkcie. Alebo tretinu honorárov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 22:12