StoryEditor

Markíza dosiahla zisk. Pomohla jej reklama

28.04.2016, 00:00
CME zverejnila výsledky. Výnosy Slovenska za prvý štvrťrok narástli o 11 percent.

Matka slovenskej televízie Markíza si polepšila. Spoločnosť Central European Media Enterprises (CME) v prvom štvrťroku zvýšila tržby o štyri percentá na 129 miliónov dolárov (114,3 milióna eur). A to najmä vďaka zvýšeným výnosom z televíznej reklamy. „Prvé tri mesiace sme dokázali vo všetkých krajinách udržať vedúcu pozíciu sledovanosti, zároveň s kontrolou nákladov. Silnou stránkou našich existujúcich, ako aj nových staníc bol nárast z poplatkov distribúcie našich staníc od prevádzkovateľov káblových a satelitných platforiem a príjmov z predplatného počas prvého kvartálu,“ uviedol jeden z dvoch generálnych riaditeľov CME Christoph Mainusch. Prevádzkov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-15 11:28:05 - Feat.: - Title: Šéf Markízy pre HN: Nový zákon škrtne tretinu produkcie. Alebo tretinu honorárov 02 - Modified: 2021-10-14 22:07:58 - Feat.: - Title: Televízia Markíza sa zapojila do iniciatívy zeleného filmovania 03 - Modified: 2022-02-16 06:08:09 - Feat.: - Title: Šéf CME: Lokálnosť prináša veľké rozdiely. Preto naše stanice fungujú nezávisle 04 - Modified: 2022-02-28 14:32:17 - Feat.: - Title: Rusi vyšli do ulíc za nezávislosť médií, reagujú tak na rastúci tlak pred voľbami 05 - Modified: 2021-09-03 08:59:41 - Feat.: - Title: Čína zakázala „zženštilých“ mužov, vraj sú pre mladých zlým príkladom
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. december 2022 18:39