StoryEditor

Rok po škandále: emisie stále dusia značku VW

16.09.2016, 00:00
V nedeľu uplynie rok od prevalenia škandálu s podvodným softvérom.

Miliardy stratených dolárov, milióny zvolaných chybných áut a tisíce titulkov v novinách. Po tom, ako americký Úrad pre ochranu životného prostredia zverejnil informácie o tom, že nemecká automobilka Volkswagen nainštalovala do mnohých modelov svojich áut podvodný softvér, ktorý mal manipulovať s výsledkami emisných testov, sa začal kolotoč, ktorý pripravil spoločnosť o priaznivcov, povesť, ale i o veľa peňazí. Túto nedeľu uplynie od začiatku celého škandálu presne rok.

Míľniky škandálu
18. 9. 2015
Americký Úrad na ochranu životného prostredia (EPA) zverejnil informáciu, podľa ktorej mala automobilka Volkswagen inštalovať podvodný softvér do viac ako 475-tisíc áut. Cieľom bolo, aby napriek zvýšeným emisiám prešli emisnými testami v labákoch.


22. 9. 2015 Volkswagen priznáva, že softvér má v sebe približne 11 miliónov dieselových automobilov. Vyčleňuje 7,3...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA 02 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil 03 - Modified: 2024-11-03 14:16:01 - Feat.: - Title: Česko a Taliansko vyzvú Úniu na odklad pokút za slabý predaj elektromobilov 04 - Modified: 2024-11-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Po rokoch štrukturálnych problémov je redukcia nákladov nevyhnutná, hovorí šéf Volkswagenu 05 - Modified: 2024-10-31 10:57:57 - Feat.: - Title: Ford znovuzrodil svoj ikonický model Capri. Ako jazdí s technikou od Volkswagenu?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 09:12