StoryEditorCoca-Cola sa nevzdáva. Proti poklesu spotreby chce zabojovať vstupom do segmentu energetických nápojov
Coca-Cola neustále hľadá spôsoby, ako rozvíjať svoje portfólio a prinášať zákazníkom nápoje, ktoré sú žiadané.
Coca-Cola sa rozhodla vstúpiť do nového segmentu energetických nápojov v presvedčení, že dokáže vyplniť medzeru v klesajúcich tržbách. Už budúci rok v januári prinesie energetický nápoj Coca-Cola Energy na trh v USA, ktorý je pre značku kľúčový.
Nový nápoj bude dostupný v štyroch príchutiach, a to v klasickej kolovej, Zero Sugar, čerešňovej a Zero Sugar čerešňovej.
Predaj tohto nápoja už medzit...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe
02 - Modified: 2022-03-14 08:53:48 - Feat.: - Title: Coca-Cola: Zálohovanie nás stálo viac ako 100-tisíc eur
03 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime
04 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia
05 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic