Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.
Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.
Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.
Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.
Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-25 07:00:00 - Feat.: - Title: Čo budeme nosiť a čo sa zmení? Módne trendy budúceho roka budú naozaj odvážne
02 - Modified: 2024-12-23 14:00:00 - Feat.: - Title: Móda podľa Dominiky Cibulkovej. Tieto kúsky u nej nemôžu chýbať
03 - Modified: 2024-12-16 14:43:28 - Feat.: - Title: Lidl, Tesco, Billa a Kaufland. Pozrite sa, ako budú veľké reťazce otvorené od Vianoc do Silvestra
04 - Modified: 2024-12-11 09:11:20 - Feat.: - Title: Veľký KVÍZ o móde: Návrhári, vzory či štýly. Vyznáte sa? Otestujte sa
05 - Modified: 2024-12-12 08:37:33 - Feat.: - Title: Makyta Púchov končí. Výroba oblečenia od odevnej ikony bude čoskoro minulosťou