Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.
Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.
Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.
Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.
Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-01 10:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO Ľudia práve zistili že veľkosti XXL a 2XL nie sú rovnaké. Čím sa odlišujú a po ktorom by si mal siahnuť ty?
02 - Modified: 2024-10-30 18:00:00 - Feat.: - Title: Prečo vaše oblečenie aj po vypratí nevonia? Problém nemusí byť v aviváži, pozor na tieto drobnosti!
03 - Modified: 2024-10-28 11:26:40 - Feat.: - Title: Bezhlavo kupujú veci, ktoré nepotrebujú: Tieto znamenia utrácajú najviac peňazí z celého horoskopu
04 - Modified: 2024-10-03 16:00:00 - Feat.: - Title: Obľúbenú Barboru Polákovú v čiernej nikdy neuvidíte. Prečo ju nenosí a aké sú jej módne triky?
05 - Modified: 2024-10-04 12:00:32 - Feat.: - Title: Módna štylistka Zuzana Kanisová odhaľuje tajomstvá šetrenia. Prezradila, ktorý kúsok z vás spraví bohyňu