StoryEditor

Maloobchod budúcnosti je už tu: Algoritmus, ktorý ľuďom navrhuje outfit

23.12.2020, 06:24
Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.

Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.

Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.

Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.

Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-03 14:41:44 - Feat.: - Title: Mal som 53 kíl, vypadávali mi vlasy a krvácali ďasná, až vtedy som pochopil, že je zle, hovorí v rozhovore Milan WTF 02 - Modified: 2023-05-04 10:13:28 - Feat.: - Title: Zvyšovanie cien ovplyvnilo nákupné správanie 90 percent spotrebiteľov, ukazuje prieskum 03 - Modified: 2023-05-03 05:30:00 - Feat.: - Title: Návrhár Lukáš Krnáč: Niektorí chcú byť provokatívni, ale len trošku, aby neurazili. Ja to tak nerobím 04 - Modified: 2023-04-27 15:31:59 - Feat.: - Title: Americký predajca odevov GAP prepustí zhruba 1800 ľudí 05 - Modified: 2023-04-24 10:36:10 - Feat.: - Title: Známa značka oblečenia na Slovensku skrachovala. Súd vyhlásil konkurz na jej majetok
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. jún 2023 02:32