Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.
Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.
Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.
Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.
Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Prečo sekáče a aplikácie na predaj nepotrebného oblečenia neriešia problém s odpadom? Vysvetlíme ti, v čom je problém
02 - Modified: 2024-01-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovákov pobláznil nový čínsky e-shop. Vo svete však čelí obvineniam z podpory otrockej práce
03 - Modified: 2023-12-30 08:49:50 - Feat.: - Title: Slováci nakupovali cez internet v porovnaní s rokom 2021 menej, ukazuje prieskum
04 - Modified: 2023-12-21 09:09:03 - Feat.: - Title: Štedrá večera za dostupnú cenu? Máme pre teba kompletný nákupný zoznam s položkami aj cenami, zmestíš sa aj do 50 eur
05 - Modified: 2023-12-09 13:00:00 - Feat.: - Title: Ako nakupovať na Vianoce čo najlacnejšie? Máme pre teba návod, ktorý nezruinuje tvoju peňaženku