StoryEditorMaloobchod budúcnosti je už tu: Algoritmus, ktorý ľuďom navrhuje outfit
Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.
Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.
Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.
Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.
Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-03 14:41:44 - Feat.: - Title: Mal som 53 kíl, vypadávali mi vlasy a krvácali ďasná, až vtedy som pochopil, že je zle, hovorí v rozhovore Milan WTF
02 - Modified: 2023-05-04 10:13:28 - Feat.: - Title: Zvyšovanie cien ovplyvnilo nákupné správanie 90 percent spotrebiteľov, ukazuje prieskum
03 - Modified: 2023-05-03 05:30:00 - Feat.: - Title: Návrhár Lukáš Krnáč: Niektorí chcú byť provokatívni, ale len trošku, aby neurazili. Ja to tak nerobím
04 - Modified: 2023-04-27 15:31:59 - Feat.: - Title: Americký predajca odevov GAP prepustí zhruba 1800 ľudí
05 - Modified: 2023-04-24 10:36:10 - Feat.: - Title: Známa značka oblečenia na Slovensku skrachovala. Súd vyhlásil konkurz na jej majetok