Predávate nehnuteľnosť. Zvýraznite všetky jej pozitíva. Neznamená to však, že treba zatajiť nedostatky. Rozumne otvorený prístup totiž signalizuje serióznosť ďalšieho rokovania. Lepšie sa predáva nehnuteľnosť, v ktorej sa potenciálny kupca bude cítiť lepšie (ak práve nevyhľadáva byt za čo najnižšiu cenu a v pôvodnom stave, ktorý si chce podľa seba prerobiť). Je preto dobré predávanú nehnuteľnosť vymaľovať, upratať, odstrániť prebytočný nábytok a haraburdy a nezanedbávať izbové kvety. Lepšie ako ohováranie susedov padne novému záujemcovi, ak sa stretne s dobrou atmosférou. Ani prítomnosť zvedavej dôchodkyne nie je na chybu. Veď v iných domoch za stráženie platia.
Dobre predať neznamená predávať veľmi draho. A nevyplatí sa ani špekulovať hrozbou preplatenia záujemcu iným fiktívnym záujemcom. Snaha predať stoj čo stoj za viac, ako pred mesiacom predal sused, môže vyjsť navnivoč. Zbytočne veľa peňazí potom zhltnú inzeráty a nehnuteľnosť získa povesť nepredajnej s podozrivým dodatkom: Prečo asi?
StoryEditor