V súčasnosti je Čína pre Adidas dôležitá hlavne z hľadiska produkcie. Okolo 90 percent obuvi tejto značky sa totiž vyrába v Ázii, z toho polovica práve v Číne. Z krajiny však pochádza aj veľká časť napodobenín produktov Adidas. Ročne sa ich oficiálne odhalí okolo štyroch až šiestich miliónov kusov. Budúci rok je s olympijskými hrami a majstrovstvami Európy vo futbale pre výrobcu športových potrieb ako stvorený. Vyšší obrat vďaka futbalovému šampionátu by mal Adidas pocítiť už od decembra, keď pri žrebovaní skupín oficiálne predstaví novú loptu pre EURO 2008.
StoryEditor
Adidas stavia na olympiádu
Nemecký výrobca športových potrieb Adidas očakáva výrazné posilnenie na čínskom trhu. Aj vďaka budúcoročným olympijským hrám v Pekingu by mal obrat koncernu v Číne dosiahnuť miliardu eur, v prepočte 33,6 miliardy Sk, informoval v piatok šéf firmy Herbert Hainer.