Prevádzkový zisk japonského výrobcu motocyklov Yamaha Motor Co vzrástol medziročne o 82 %. V obchodnom roku 2002 -- 2003, končiacom sa 31. marca, predstavoval tento zisk 67,68 mld. JPY. Spoločnosť za vysoký profit vďačí najmä silnému predaju na ázijskom kontinente. Svetová dvojka vo výrobe motocyklov však upozornila na možné oslabenie ďalšieho zisku vplyvom klesajúcich tržieb v Severnej Amerike. Čistý zisk spoločnosti za uvedené obdobie predstavoval 25,56 mld. JPY pri tržbách 1,01 bil. JPY, ktoré vzrástli medziročne o 7 %. Všetci japonskí producenti motocyklov, vrátane svetového lídra v tejto oblasti spoločnosti Honda, už od polovice 80. rokov čelia na domácom trhu klesajúcemu dopytu po svojich výrobkoch. Analytici tento jav pripisujú starnúcemu obyvateľstvu krajiny a kolísaniu ekonomického rastu. Yamaha by svoj podiel na globálnom trhu z terajších 8 % chcela do roku 2010 posilniť na 20 %. Preto sa v poslednom období zameriava viac na rýchlo sa rozvíjajúci trh v Indii a Číne, čím sa snaží vykompenzovať stále sa zmenšujúci domáci dopyt.