Vinárstva v Česku sa postupne odkláňajú od predaja v supermarketoch. Nechcú totiž pod tlakom korporácií znižovať ceny ani bojovať v kategórii lacných vín s tými zahraničnými. Preto hľadajú svoje vlastné distribučné kanály, napríklad vlastné predajne, internetové obchody alebo donáškové služby.
Reťazce tlačia na cenu
Vinárstvo Znovín Znojmo malo vlani vôbec najväčší zisk v histórii. Napriek tomu, že výrazne znížilo predaj svojho vína vo veľkých obchodných reťazcoch. Táto taktika sa ukázala ako mimoriadne úspešná. Jedna z najväčších vinárskych firiem v Česku zarobila 49 miliónov ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-20 18:31:21 - Feat.: - Title: Za pár rokov sme prišli o 18 miliónov litrov. Nad vinárskym odvetvím teraz visí ďalšia hrozba
02 - Modified: 2025-11-15 13:53:41 - Feat.: - Title: Globálna produkcia vína tento rok mierne vzrástla, zostala však pod priemerom. Je za tým aj klimatická zmena
03 - Modified: 2025-11-14 23:36:36 - Feat.: - Title: 17. november: Zatvorí predajca obuvi i ovocia, žiakov a úradníkov čaká predĺžený víkend. Ekonomika pribrzdí
04 - Modified: 2025-11-11 08:18:46 - Feat.: - Title: Je len veľmi málo reklám, ktoré divák neprepne. Tie od COOP Jednoty patria medzi ne
05 - Modified: 2025-11-09 23:00:00 - Feat.: - Title: Príbeh Petra Matyšáka. Ako sa z rodinnej Pivnice stala značka, ktorú poznajú vo svete