Francúzska spoločnosť Alstom vyrába známe rýchlovlaky TGV. Konkurencie z Číny sa preto obáva.Reuters
Ázijský gigant CRRC chce preniknúť do Európy. Jej vstupnou bránou by mohla byť Škoda Transportation.
Čína sa čoraz viac pozerá po Európe. Výnimkou nie je ani železničná doprava. Čínsky konglomerát CRRC sa najnovšie snaží do Európy preniknúť cez českú firmu Škoda Transportation. Pekinská firma sa už dlhšie snaží dostať na európsky trh, a práve vstup do českého výrobcu železničných súprav by mu to umožnil. „Ich výrobky sú lákavé kvôli cene, spoločnosť ich dokáže ponúknuť až o tretinu lacnejšie ako konkurencia,“ tvrdí šéfredaktorka Železničnej revue Desana Mertinková a dodáva, že zároveň dokážu chudobnejším regiónom ponúknuť výrobu aj úver. Takýmto spôsobom sa im už podarilo napríklad preniknúť na Balkán.
Kvôli jeho prítomnosti však európske železničné...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 09:56:54 - Feat.: - Title: Železniční policajti včasným zásahom zabránili možnej tragédii pri Trnave
02 - Modified: 2024-12-16 14:54:08 - Feat.: - Title: Na trase Paríž-Berlín spustili priame vysokorýchlostné železničné spojenie, vlak zvládne trasu za osem hodín
03 - Modified: 2024-11-22 12:27:24 - Feat.: - Title: Doprava je na viacerých úsekoch prerušená, niektoré vlaky meškajú
04 - Modified: 2024-11-06 09:04:50 - Feat.: - Title: Mobilná aplikácia slovenských železníc sa mení, cestujúci získajú okamžitý prehľad o svojom spoji
05 - Modified: 2024-11-04 09:49:30 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil?