StoryEditor

Facebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek

28.09.2017, 16:06
Autor:
ČTKČTK
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.

Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.

Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.

Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:

01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov 02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2024-04-19 09:05:00 - Feat.: - Title: Absolútna dominancia Japoncov. Toto je 10 hybridov s reálne najnižšou spotrebou paliva 02 - Modified: 2024-04-13 10:00:00 - Feat.: - Title: Rusko je na čele rebríčka hrozieb kybernetických zločinov. Umiestnili sa však aj dve susedné krajiny Slovenska 03 - Modified: 2024-04-09 15:04:03 - Feat.: - Title: Slovalco vypla, aj tak hlási zisk pol miliardy. Penta mení základy, spravila krok podľa vzoru Tkáča 04 - Modified: 2024-04-08 12:58:22 - Feat.: - Title: Veľká mapa veľkostí p*nisov naprieč svetom. V top 10 je aj európska krajina, najhoršie je na tom Ázia 05 - Modified: 2024-04-04 08:04:27 - Feat.: - Title: Po historickej strate rekordný zisk. Štátny kolos vďačí za slušný výsledok dvom okolnostiam
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 00:13