StoryEditorFacebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.
Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.
Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.
Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:
01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov
02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2024-04-19 09:05:00 - Feat.: - Title: Absolútna dominancia Japoncov. Toto je 10 hybridov s reálne najnižšou spotrebou paliva
02 - Modified: 2024-04-13 10:00:00 - Feat.: - Title: Rusko je na čele rebríčka hrozieb kybernetických zločinov. Umiestnili sa však aj dve susedné krajiny Slovenska
03 - Modified: 2024-04-09 15:04:03 - Feat.: - Title: Slovalco vypla, aj tak hlási zisk pol miliardy. Penta mení základy, spravila krok podľa vzoru Tkáča
04 - Modified: 2024-04-08 12:58:22 - Feat.: - Title: Veľká mapa veľkostí p*nisov naprieč svetom. V top 10 je aj európska krajina, najhoršie je na tom Ázia
05 - Modified: 2024-04-04 08:04:27 - Feat.: - Title: Po historickej strate rekordný zisk. Štátny kolos vďačí za slušný výsledok dvom okolnostiam