StoryEditorFacebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.
Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.
Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.
Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:
01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov
02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2025-11-19 22:30:55 - Feat.: - Title: Slováci sa posunuli v rebríčku FIFA na 45.miesto, na čele stále Španieli
02 - Modified: 2025-11-04 14:21:05 - Feat.: - Title: Pfizeru klesol zisk, no prekonal očakávania a zvyšuje ročnú prognózu
03 - Modified: 2025-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Cesta Slovenska k digitálnej konkurencieschopnosti bude ešte dlhá a tŕnistá
04 - Modified: 2025-10-02 16:03:00 - Feat.: - Title: Zisk nitrianskeho Jaguaru sa prepadol. Teraz na továreň tlačia dva faktory, straty má doháňať aj cez víkendy
05 - Modified: 2025-09-24 16:30:00 - Feat.: - Title: Špičkový iPhone patrí podľa renomovaného DxO Mark medzi top fotomobily. Porážajú ho len dva kúsky z Číny