StoryEditorFacebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.
Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.
Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.
Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:
01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov
02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2023-06-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Najlacnejšie SUV na Slovensku? Na modely do 10-tisíc eur môžete rovno zabudnúť
02 - Modified: 2023-06-03 08:12:40 - Feat.: - Title: Ruské značky zapĺňajú medzeru, ktorú zanechali na trhu západní rivali. Obchody otvárajú s novým vedením
03 - Modified: 2023-05-27 17:00:00 - Feat.: - Title: Toto je deväť najmenej spoľahlivých áut. Vieme najčastejší dôvod poruchy, tvrdí ADAC
04 - Modified: 2023-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Tieto autá sú voľba na istotu. Patria k vôbec najspoľahlivejším, ukazuje rebríček ADAC
05 - Modified: 2023-05-11 10:13:38 - Feat.: - Title: Čistý zisk českej energetickej spoločnosti klesol, navrhuje rekordnú dividendu