StoryEditor

Facebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek

28.09.2017, 16:06
Autor:
ČTKČTK
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.

Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.

Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.

Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:

01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov 02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2023-06-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Najlacnejšie SUV na Slovensku? Na modely do 10-tisíc eur môžete rovno zabudnúť 02 - Modified: 2023-06-03 08:12:40 - Feat.: - Title: Ruské značky zapĺňajú medzeru, ktorú zanechali na trhu západní rivali. Obchody otvárajú s novým vedením 03 - Modified: 2023-05-27 17:00:00 - Feat.: - Title: Toto je deväť najmenej spoľahlivých áut. Vieme najčastejší dôvod poruchy, tvrdí ADAC 04 - Modified: 2023-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Tieto autá sú voľba na istotu. Patria k vôbec najspoľahlivejším, ukazuje rebríček ADAC 05 - Modified: 2023-05-11 10:13:38 - Feat.: - Title: Čistý zisk českej energetickej spoločnosti klesol, navrhuje rekordnú dividendu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. jún 2023 02:32