StoryEditor

Facebook pre kritiku mení pravidlá predávania reklamy

09.01.2018, 23:00
celosvetová kritika priviedla Facebook k zmene účtovania príjmov z reklamy.

Digitálne obry sa nesprávajú férovo nielen v cudzine, ale ani vo svojej domovine. Problémy s platením majú aj v Spojených štátoch, v Austrálii začala v júli platiť takzvaná Google daň, internetový vyhľadávač obvinila už aj Čína. Ide hlavne o vyhýbanie sa plateniu za zahraničné príjmy, vďaka diere v daňovom zákone. Obrovská vlna kritiky, ktorá spoločnosti opäť bičuje, vyústila do rozhodnutia zmeniť pravidlá hry. „Facebook prechádza na lokálnu predajnú štruktúru v krajinách, v ktorých máme pobočky. To znamená, že všetky príjmy z reklamy spravované miestnymi tímami budú v danej krajine aj účtované,“ uviedol...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 14:17:09 - Feat.: - Title: Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac 02 - Modified: 2025-12-11 09:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO McDonald’s predstavil reklamu vytvorenú pomocou AI. Ľudia ju skritizovali tak veľmi, že ju museli stiahnuť 03 - Modified: 2025-12-10 08:56:37 - Feat.: - Title: Žiadny TikTok či YouTube. Austrália ako prvá na svete zakázala deťom sociálne siete 04 - Modified: 2025-12-08 12:46:54 - Feat.: - Title: Meta ustúpila tlaku EÚ. Na Facebooku a Instagrame pribudne možnosť menej personalizovanej reklamy 05 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Za podvodné inzeráty by mala Meta niesť zodpovednosť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. december 2025 10:23