StoryEditor

Facebook pre kritiku mení pravidlá predávania reklamy

09.01.2018, 23:00
celosvetová kritika priviedla Facebook k zmene účtovania príjmov z reklamy.

Digitálne obry sa nesprávajú férovo nielen v cudzine, ale ani vo svojej domovine. Problémy s platením majú aj v Spojených štátoch, v Austrálii začala v júli platiť takzvaná Google daň, internetový vyhľadávač obvinila už aj Čína. Ide hlavne o vyhýbanie sa plateniu za zahraničné príjmy, vďaka diere v daňovom zákone. Obrovská vlna kritiky, ktorá spoločnosti opäť bičuje, vyústila do rozhodnutia zmeniť pravidlá hry. „Facebook prechádza na lokálnu predajnú štruktúru v krajinách, v ktorých máme pobočky. To znamená, že všetky príjmy z reklamy spravované miestnymi tímami budú v danej krajine aj účtované,“ uviedol...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 14:04:14 - Feat.: - Title: Problém Facebooku vyjde Metu draho. Firma dostala v Únii pokuty vo výške 251 miliónov eur 02 - Modified: 2024-12-05 18:00:00 - Feat.: - Title: Problematická firma prišla na Slovensko. Tisícky ľudí píšu z falošných profilov na zoznamkách a chcú peniaze 03 - Modified: 2024-11-22 11:43:18 - Feat.: - Title: Premárnené roky pri „kokaínových“ technológiách. Radíme, ako sa nenechať chytiť do sociálnych sietí 04 - Modified: 2024-11-22 10:31:53 - Feat.: - Title: Austrália klepne sociálnym sieťam po prstoch 05 - Modified: 2024-10-30 21:03:28 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa Facebooku v treťom kvartáli vzrástol o 35 percent, umelá inteligencia však bude drahšia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 03:57