StoryEditor

Facebook pre kritiku mení pravidlá predávania reklamy

09.01.2018, 23:00
celosvetová kritika priviedla Facebook k zmene účtovania príjmov z reklamy.

Digitálne obry sa nesprávajú férovo nielen v cudzine, ale ani vo svojej domovine. Problémy s platením majú aj v Spojených štátoch, v Austrálii začala v júli platiť takzvaná Google daň, internetový vyhľadávač obvinila už aj Čína. Ide hlavne o vyhýbanie sa plateniu za zahraničné príjmy, vďaka diere v daňovom zákone. Obrovská vlna kritiky, ktorá spoločnosti opäť bičuje, vyústila do rozhodnutia zmeniť pravidlá hry. „Facebook prechádza na lokálnu predajnú štruktúru v krajinách, v ktorých máme pobočky. To znamená, že všetky príjmy z reklamy spravované miestnymi tímami budú v danej krajine aj účtované,“ uviedol...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 02 - Modified: 2024-04-13 10:47:44 - Feat.: - Title: Slovenskí branci zrejme prišli o facebookovú stránku. Fotky z lesov v maskáčoch vystriedali videá s ľahkou ázijskou erotikou 03 - Modified: 2024-04-05 11:00:00 - Feat.: - Title: Žena zverejnila na Facebooku negatívnu recenziu na paradajkový pretlak. Hrozí jej za to sedem rokov väzenia 04 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať 05 - Modified: 2024-03-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Je moratórium len fiktívne? Sú miesta, kde nemá moc
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. apríl 2024 05:31