StoryEditor

Facebook pre kritiku mení pravidlá predávania reklamy

09.01.2018, 23:00
celosvetová kritika priviedla Facebook k zmene účtovania príjmov z reklamy.

Digitálne obry sa nesprávajú férovo nielen v cudzine, ale ani vo svojej domovine. Problémy s platením majú aj v Spojených štátoch, v Austrálii začala v júli platiť takzvaná Google daň, internetový vyhľadávač obvinila už aj Čína. Ide hlavne o vyhýbanie sa plateniu za zahraničné príjmy, vďaka diere v daňovom zákone. Obrovská vlna kritiky, ktorá spoločnosti opäť bičuje, vyústila do rozhodnutia zmeniť pravidlá hry. „Facebook prechádza na lokálnu predajnú štruktúru v krajinách, v ktorých máme pobočky. To znamená, že všetky príjmy z reklamy spravované miestnymi tímami budú v danej krajine aj účtované,“ uviedol...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Za podvodné inzeráty by mala Meta niesť zodpovednosť 02 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 03 - Modified: 2025-11-06 13:30:00 - Feat.: - Title: Coca-Cola chcela očariť Vianocami, no internet jej to spočítal. „Najlepšia reklama na Pepsi, akú sme kedy videli“ 04 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 05 - Modified: 2025-10-23 06:00:00 - Feat.: - Title: NÁVOD Ako definitívne zmazať účet na Instagrame a Facebooku? Takto dáš zbohom digitálnemu svetu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 01:19